Okidoki25 Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Skal koble 2 stk innebygde takhøyttalere til en Sonos connect amp. Hvor putter jeg ledningene? Får det ikke til å fungere. Høyttalerene fungere mot en gammel forsterker jeg testet. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 (endret) Speakers Right: rød og svart (høyre høytaler ledninger, "pluss" ledning på rød, "minus" ledning på svart.) Left: rød og svart Endret 29. oktober 2018 av Svein M Lenke til kommentar
Okidoki25 Skrevet 29. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2018 Ledningene er hvite, og det fungerer ikke å bytte plass på de heller ? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Ledningene er hvite, og det fungerer ikke å bytte plass på de heller Ser ut som om den ene lederen har en stort strek på siden, så koble den i sort i forsterkeren og tilsvarende i høyttaleren. Lenke til kommentar
walnuts Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Ser ut som om den ene lederen har en stort strek på siden, så koble den i sort i forsterkeren og tilsvarende i høyttaleren. Var på vei til å si det samme. Det viktigste er bare at du bruker samme kabel på både forsterker og høytaler, at den ene er hvit og den andre svart, rød, grønn. eller hvit med strek, har ingenting å si på høytalerkabler. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Da er feilen at forsterker ikke sender noe ut Lenke til kommentar
Okidoki25 Skrevet 29. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2018 Hvordan får jeg forsterkeren til å sende noe ut? Har jo koblet opp Sonos-forsterkeren mot mobilappen og startet avspilling ? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Da burde det være noe lyd der. Men du må kanskje velge inngang for lyd og utgang for lyd? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Har du sjekket her? https://www.google.se/search?ei=qarpW_6mB8fPrgSoh4jQCQ&q=sonos+connect+amp+setup&oq=Sonos+connect+amp&gs_l=psy-ab.1.0.0i71k1l8.0.0.0.8386.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0....0...1..64.psy-ab..0.0.0....0.T1r_NmyTv0Q Ifølge linken må du koble sammen ruter med internet kabel. Ellers har jeg en hellig regel at alltid benevnet (sort) kabel er + Men det viktige er at du ikke krysser rød og svart.. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Svart som positiv Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 (endret) Svart som positiv Vel benevnet er positiv, eller jeg bruker iallefall det som huskeregel. Den er jo ikke svart, det står skrift på den.. Jeg har alltid regnet det som pluss, samt at de ofte er runde og minus firkantet. Minus er liksom ingenting.. Men det har null betydning, var ment som fleip. Det viktige er at du ikke krysser + og - Endret 12. november 2018 av Gouldfan Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Helt klart, det erjo et AC signal, så det so betyr noe er at man har samme fase på begge kaneler. Men jeg kunne ikke dy meg fordi svart er negativ(eller jord) i DC sammenheng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå