Arodem Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Sony har kunngjort alle 20 spillene.Dette er alle spillene på PlayStation Classic Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Ingen Tony Hawk? Lol. 5 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 (endret) Jeg skjønner at de må foreta en utvelgelse og at gode spill må kuttes, men hva med Grand Turismo, Spyro og Driver? Og ville ikke Tekken 1 eller 2 vært gøyere, for nostalgiens skyld, enn 3? Endret 29. oktober 2018 av Donkey Kong 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Dessverre ser mange av disse spillene ganske jævlige ut på dagens tv-er. Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Ingen Tony Hawk? Lol. Regner med Activision har planer om å gi ut en remaster av de eller noe. Utover dette var det en overraskende god line-up må jeg si. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 29. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2018 Tipper Tony Hawk-fravær skyldes musikkrettigheter. Ofte det om stopper den typen spill. 2 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Det ble jo laget en "remaster" utgave av Tony Hawk 1 og 2 til xbox360. Selv gleder jeg meg til Battle Arena Toshinden, Destruction Derby, Oddworld og GTA Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Synd at ikke Castlevania:SOTN var å finne der. Et av de beste i serien, og mitt favorittspill på konsollen. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Kult å endelig få vite resten. Dog ville selv byttet ut 70% av spillene som er med. Er glad for å se at Metal Gear Solid og Syphon Filter er med. Det er to av mine favorittspill fra PS1. Selv ville jeg heller likt å sedd Resident Evil 2 og Twisted Metal 2 istedet for de originale da disse to er mye bedre spill. Om jeg fikk velge spillene ville listen sedd mer slik ut: Rampage: World Tour Sled Storm Need For Speed III: Hot Pursuit Legacy of Kain: Soul Reaver Grand Theft Auto Motor Toon Grand Prix 2 Crash Bandicoot Metal Gear Solid Tony Hawk's Pro Skater 2 Tomb Raider Rayman Resident Evil 2 Silent Hill Ridge Racer Type 4 Croc: Legend of the Gobbos Syphon Filter Tekken 3 Medal of Honor Twisted Metal 2 Quake 2 Lenke til kommentar
Maxxxy Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Jeg holder meg til kabalen, syn spill spiser opp tiden min, og en blir apatisk, men klart det er gøy bare en har kontroll over det, så er det greit syns jeg Lenke til kommentar
cosmic1981 Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Intelligent Qube = Kurushi Synes listen med spill ser helt ålreit ut, mange gode spill og mange timer underholdning.. MEN flere av disse er/var på PS Store. Jeg hadde håpet på noen andre spill faktisk. Twisted Metal 2 er hakket bedre enn Twisted Metal. Savner også Loaded på listen. Så hadde det vært kult om "Demo1" var med Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Det som er avgjørende for meg, er om det et mulig å mode den til å kjøre andre spill. Selv snes classic kan jo kjøre ps1 spill. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Rainbow Six var vel ikke et stort PS spill? om jeg husker riktig måtte de fjerne masse features, som gjorde spillet ganske dårlig. Og GTA? igjen som med R6 var vel dette hovedsaklig PC spill? Om man ser bort fra de spillene jeg spilte på pc så er Jumping Flash eneste PS spillet jeg spilte. Hvor er Die Hard Trilogy? Lenke til kommentar
cosmic1981 Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Tipper Tony Hawk-fravær skyldes musikkrettigheter. Ofte det om stopper den typen spill. Tipper det er svaret på hvorfor mange spill er "missing". Wipeout, Loaded, Gran Turismo, Tony Hawk osv.. MEN Gta har jo "radio" med masse musikk.. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 29. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2018 Tipper det er svaret på hvorfor mange spill er "missing". Wipeout, Loaded, Gran Turismo, Tony Hawk osv.. MEN Gta har jo "radio" med masse musikk.. Ikke i det første GTA-spillet. Alle låtene på radioen der var laget for spillet av Rockstar selv. GTA London hadde lisensiert 60-tallsmusikk, men tror det bare var et par lisensierte låter på GTA 2. Den nåværende lisensmusikkbonanzaen begynte ikke før i GTA3. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Tipper det er svaret på hvorfor mange spill er "missing". Wipeout, Loaded, Gran Turismo, Tony Hawk osv.. MEN Gta har jo "radio" med masse musikk.. Ikke i det første GTA-spillet. Alle låtene på radioen der var laget for spillet av Rockstar selv. GTA London hadde lisensiert 60-tallsmusikk, men tror det bare var et par lisensierte låter på GTA 2. Den nåværende lisensmusikkbonanzaen begynte ikke før i GTA3. Det var ikke spesielt mange i 3 heller (om noen), så vidt jeg husker. Vice City var det første med nevneverdige mengder. Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Jeg skjønner at de må foreta en utvelgelse og at gode spill må kuttes, men hva med Grand Turismo, Spyro og Driver? Og ville ikke Tekken 1 eller 2 vært gøyere, for nostalgiens skyld, enn 3? Antar at Gran Turismo utgår pga bilrettigheter (kanskje musikk også? Er ikke så veldig bevandret i GT-serien). Spyro, Crash and Medievil har/får remasters nå, så de utgår nok pga det. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 (endret) Det var ikke spesielt mange i 3 heller (om noen), så vidt jeg husker. Vice City var det første med nevneverdige mengder.Alle sangene i GTA3 var relativt kjente sanger. Rettelse. En del kjente og en del laget for GTA3 (eller tidligere GTA spill) Så du hadde rett. Vice City var første med bare kjente sanger. Endret 29. oktober 2018 av Gunfreak Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Jeg skjønner at de må foreta en utvelgelse og at gode spill må kuttes, men hva med Grand Turismo, Spyro og Driver? Og ville ikke Tekken 1 eller 2 vært gøyere, for nostalgiens skyld, enn 3? Spyro kan jeg skjønne uteblir i og med at de tre spillene får en remake nå i november. Samme med Crash Bandicoot som allerede har blitt pusset opp på PS4. Likevel litt rart at det uteblir, med tanke på at denne maskinen selges først og fremst på nostalgi. Men det handler vel først og fremst om rettigheter. Er jevnt over ganske skuffa over hva som tilbys her. Blir neppe noe kjøp til den prisen i hvertfall, med mindre man enkelt kan legge inn flere spill selv som på NES og SNES mini. Da kan det vurderes. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Nesten alle ser ut til å være skuffet over listen. Det er jeg også, selv om det er noen titler her som jeg ser frem til å spille igjen. Jeg reagerer på at de har fått et Super Puzzle Fighter på den, men ikke et ordentlig Street Fighter-spill, til tross for at det er to andre puzzle-spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå