CamillaLm Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Jeg hadde veldig vondt nederst i magen i hele går, i dag når jeg våknet tisset jeg i ett glass for å teste urinen med urin stix som jeg har kjøpt ( har så ofte urinveisinfeksjoner). Etter jeg hadde tisset ferdig så jeg at urinen var utrolig mørk eller rød aktig. Har enda vondt i magen og litt ryggen, fikk utslag på protein på stixen jeg tok hjemme, bør jeg ta kontakt med lege? Er 20 år forresten Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Først, ja du burde sjekke med lege uansett, MEN urinen ser ikke (utifra bildet) noe mørkerer/rødaktig enn min enkelte ganger er dersom eg har drukket lite i perioden frem til eg må på do. Synes ikke eg ser noe "skummelt" utifra bildet. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Ja, ta kontakt med legen.Trener du? Mild rabdomyalyse kan gi slik urin med utslag på proteiner i urinen. Lenke til kommentar
CamillaLm Skrevet 29. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2018 Var hos legen, var visst ikke blod, men de fant protein. Skulle visst ikke gjøre noe med det... men har fortsatt utrolig vondt i magen, føles ut som gangsperr nederst u magen ved blæren/eggstokker. Kjenner smerten konstant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå