MrL Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 (endret) Bildene i denne artikkelen viser lite av spillets beste sider. Med det detaljnivået, stemningen og grafikken jeg har sett hittill gjennom mine timer i spillet - er dette uten tvil en av de beste spillopplevelsene jeg noensinne har hatt. Lenge siden jeg har fått så mye hakeslepp.. Endret 29. oktober 2018 av MrL Lenke til kommentar
Ludo^.^ Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Their answer was pretty clear-cut. They said that it is absolutely not coming to PC.[/size][/font][/color] Denne informasjonen kan ikke bekreftes. Uansett så er det klart at Rockstar sier det ikke kommer på PC, så dem kan melke konsoll markedet først. Hvor mange tror du vil vente med å skaffe dette spille om dem vet at det kommer til PC om ca et år?! Det er ikke snakk om en håndfull gamere. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Det er ikke pga penger. Rockstar har nesten vært sint i sin uttalelse tidligere angående å få RDR på PC. Og her sier de det igjen til RDR2. Er kilden en to timers twitch video på italiensk?! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 (endret) Det er feil informasjon. Selv har eg uansett allerede kjøpt det til konsoll, så ganske urelevant for meg, da eg nekter å kjøpe et spill 2 ganger(untaket er The Witcher 3, men går fint der, siden alle versjonene av spillet blei gitt ut samtidigt, blir annerledes når di prøver å tvinge oss til å kjøpe det 2 ganger) Endret 29. oktober 2018 av Noiz Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Spillet kommer til PC. Det har jeg ingen tvil om. Spørsmålet er heller når. Og om jeg skal gjette så kommer det om 1 til 2 år. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Kanskje man kunne samlet alt om Rdr2 på en samleside? Hirr hirr Lenke til kommentar
QuickDrifter Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Hva med Xbox One S....har man noe mulighet å kjøre det greit her? Lenke til kommentar
iR' BR34K Skrevet 30. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2018 Hva med Xbox One S....har man noe mulighet å kjøre det greit her? 864p og ein del lag. Det er heilt greitt, men biletet er veldig mjukt og uklart. Viss du bryr deg veldig mykje om grafikk ville eg stått over og plukka med meg ein playstation på sal eller vente og sjå om det kjem på pc, men dei fleste vil vel ikkje tenkje noko særleg over kvaliteten på biletet etter førsteinntrykket . Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 RDR2 har fake HDR: Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 30 fps..... Alt for mye fokus på grafikk på konsollene. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Mange vil nok si det er alt for mye fokus på FPS på PC.... 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Mange vil nok si det er alt for mye fokus på FPS på PC.... Det er nok kun de som foretrekker grafikk over spillbarhet, aka grafikkhorer. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Det er nok kun de som foretrekker grafikk over spillbarhet, aka grafikkhorer. Og så har vi dem som foretrekker FPS over å spille tidenes beste spill, aka benchmark h**er. Den dansen her har folk holdt på med i årevis 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå