Selvbyggern Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Hei Noen som vet om det går å kjøre affinity for bare 1 program uten at kjernene blir brukt til noen andre programmer? Jeg vet hvordan man setter opp et program med affinity https://www.tekrevue.com/tip/restrict-apps-cpu-cores-processor-affinity/ problemet er at pc'n også bruker de to samme kjernene til andre ting også når programmet kjører, jeg ønsker at pc'n IKKE skal bruke kjernene til noe annet enn det spesifikke programmet, når programmet kjører. Takk Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Jeg tror i hvertfall Intel har et program som hele tiden sørger for å kjøre valgt program med prioritet på den raskeste kjernen. Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 29. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2018 hvilket program er dette? jeg har allerede to kjerner som er satt med høyere hastighet, får jeg programmet til å bruke disse spesifikk? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 (endret) Intel Turbo Boost Max Technology 3.0 Det er ihvertfall slik jeg har forstått at det fungerer. Edit: Det kan også se ut som programmet kan gjøre akkurat det du spør om også. Endret 29. oktober 2018 av sedsberg Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 6. november 2018 Forfatter Del Skrevet 6. november 2018 Intel Turbo Boost Max Technology 3.0 Det er ihvertfall slik jeg har forstått at det fungerer. Edit: Det kan også se ut som programmet kan gjøre akkurat det du spør om også. takk, desverre støtter det ikke den prosessoren jeg sitter på i7 8086k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå