AnonymDiskusjon Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Er i et langvarig forhold som med tiden har blitt mer og mer åpent. Siden jeg mangler en arena i hverdagen hvor det er lett å møte nye mennesker, tenkte jeg å prøve lykken på Tinder. Siden jeg har vært sammen med hun jeg er gift med ganske lenge er jeg totalt n00b på datingapper/sider. Jeg slilter litt med å tune profilen min. Jeg ønsker egentlig å være så transparent som mulig, det er egentlig litt av forutsetningen for at forholdet skal være åpent, men det virker som at så snart jeg skriver åpent forhold, åpen trofast, ansvarlig ikke-monogom eller hvilken som helst annen formulering i bio er det 0 match. De få jeg matcher blir det stort sett bare prat med, noe som også er hyggelig, men vil gjerne møte noen også uten at det behøver å lede til noe som helst mer enn en kopp kaffe. Så dere som er i et forhold og er på Tinder, hvordan går dere fram? Hva skriver dere i bio? Hvor direkte er dere? Tips for noen som har vært ute av gamet en stund mottas med takk. Ser at det er mange profiler som bare ser etter den rette i livet og disse er selvfølgelig ikke aktuelle uansett, men det må da finnes noen med felles interesser? Eller er hele prosjektet dødfødt? Anonymous poster hash: 5c6c8...e3d 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2018 Jeg er i samme situasjon, og har samme opplevelse. Er ærlig i bio, og nå er det vel noen måneder siden siste match. Antakelig er det å være mann i åpent forhold på Tinder en sinnssyk oppoverbakkekamp. Anonymous poster hash: dac42...343 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. november 2018 Forfatter Del Skrevet 13. november 2018 Er i et langvarig forhold som med tiden har blitt mer og mer åpent. Siden jeg mangler en arena i hverdagen hvor det er lett å møte nye mennesker, tenkte jeg å prøve lykken på Tinder. Siden jeg har vært sammen med hun jeg er gift med ganske lenge er jeg totalt n00b på datingapper/sider. Jeg slilter litt med å tune profilen min. Jeg ønsker egentlig å være så transparent som mulig, det er egentlig litt av forutsetningen for at forholdet skal være åpent, men det virker som at så snart jeg skriver åpent forhold, åpen trofast, ansvarlig ikke-monogom eller hvilken som helst annen formulering i bio er det 0 match. De få jeg matcher blir det stort sett bare prat med, noe som også er hyggelig, men vil gjerne møte noen også uten at det behøver å lede til noe som helst mer enn en kopp kaffe. Så dere som er i et forhold og er på Tinder, hvordan går dere fram? Hva skriver dere i bio? Hvor direkte er dere? Tips for noen som har vært ute av gamet en stund mottas med takk. Ser at det er mange profiler som bare ser etter den rette i livet og disse er selvfølgelig ikke aktuelle uansett, men det må da finnes noen med felles interesser? Eller er hele prosjektet dødfødt? Anonymous poster hash: 5c6c8...e3d Jeg er i samme situasjon, og har samme opplevelse. Er ærlig i bio, og nå er det vel noen måneder siden siste match. Antakelig er det å være mann i åpent forhold på Tinder en sinnssyk oppoverbakkekamp. Anonymous poster hash: dac42...343 Jeg er i samme situasjon, men hvorfor skrive noe om forholdet i profilen? For meg er meningen med tinder å få seg et ligg, det er det også for 90% av de andre på appen, så ser ingen grunn til å fortelle intime ting om seg selv? Hvorvidt damene tror jeg er singel eller ikke betyr vel ingen trille så lenge man ikke opprettholder kontakten i lang tid i etterkant eller ting begynner å bli mer seriøst/gjentatte treff Anonymous poster hash: b1236...343 Anonymous poster hash: b1236...343 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. november 2018 Forfatter Del Skrevet 27. november 2018 Jeg er i samme situasjon, men hvorfor skrive noe om forholdet i profilen? For meg er meningen med tinder å få seg et ligg, det er det også for 90% av de andre på appen, så ser ingen grunn til å fortelle intime ting om seg selv? Hvorvidt damene tror jeg er singel eller ikke betyr vel ingen trille så lenge man ikke opprettholder kontakten i lang tid i etterkant eller ting begynner å bli mer seriøst/gjentatte treff Jeg har egentlig mer inntrykk av flertallet på Tinder søker etter den store kjærligheten. Selv om jeg ikke er det er jeg i utgangspunktet heller ikke ute etter ONS, kvalitet foran kvantitet, og selv om det ikke er noen krise at det bare blir et treff er utgangspunktet å møte noen jeg kan treffe flere ganger. Da tenker jeg det beste utgangspunktet må være å være åpen fra starten av? Anonymous poster hash: 5c6c8...e3d Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Er du åpen så stenger du for unødvendig drama som kan komme av at de fant ut av at du holdt tilbake info de kanskje ville ha likt å vite, men da blir det også mindre mengde med fisk å ta av. Tinder er hva du gjør det til. Får du bare ONS derfra så sier det mer om deg og hva du er ute etter for å være ærlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå