MobilNerd Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Jeg fikk nylig ett tilbud om 6gb til 199,-. Jeg har ringt til flere operatører, men dette følte jeg selv var den beste dealen av de jeg fikk. Trenger sjelden 6gb, 3gb holder egentlig. Så er det noen som vet om noen bra deals der ute? Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 (endret) Det hørtes litt for godt ut til og være sant? Ingen dårlige vilkår med abbo'et? edit: Tror jeg har snakket så mye engelsk at når jeg skrev bakdeler mente jeg drawbacks :/ Endret 28. oktober 2018 av MultiGamerClub Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 28. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2018 Nei. Det er ikke binding, og alle "vanlige" ting følger med. Det eneste er at etter 12 mnd har jeg kun 3gb. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Hvilken operatør har gitt deg tilbud om dette? Lenke til kommentar
sameie Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Er det en bedriftsavtale eller en privatavtale ? : ) Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 29. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2018 Privatavtale hos Onecall. Fått pr telefon og var ett spesialtilbud så vet ikke hvor lenge de tilbyr det. Nå er jeg litt spent på at alt er rett når jeg blir ført over for abonnementet heter 3gb ? Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Fortsatt mulig å få dette tilbudet hos OneCall. Ser at Talkmore fortsatt kjører stands og tilbyr 25% rabatt på månedsprisen i et halvt år + 1 GB data på toppen i 12 mnd. Ice har også stands rundom har jeg lagt merke til, vet noen om de tilbyr noen rabatt ala Talkmore eller OneCall? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Fortsatt mulig å få dette tilbudet hos OneCall. Ser at Talkmore fortsatt kjører stands og tilbyr 25% rabatt på månedsprisen i et halvt år + 1 GB data på toppen i 12 mnd. Ice har også stands rundom har jeg lagt merke til, vet noen om de tilbyr noen rabatt ala Talkmore eller OneCall? Fikk en telefon med tilbud fra ice, tok kontakt med chat rundt en måned senere, og da var det ikke mulig å få de prisene jeg hadde fått via tlf. Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 @MariusJS: Hva slags tilbud fikk du om det er lov til å spørre? Var det i forbindelse med utportering? (Winback, som i utgangspunktet ikke er lov).. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 @MariusJS: Hva slags tilbud fikk du om det er lov til å spørre? Var det i forbindelse med utportering? (Winback, som i utgangspunktet ikke er lov).. Husker ikke nøyaktig nå, men var snakk om at de ringte siden jeg har MBB der, fikk tilbud om totalrabatt dersom jeg var interessert i å ha mobilabo der også, men siden de ikke har eSIM så var det ikke interessant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Bra pris dette. Du får 6 GB til prisen av 3 GB hos konkurrenter. Men om det aldri brukt har det ingen hensikt, men hvem vet hva som vil skje i fremtiden Selv har jeg veldig ujevnt dataforbruk fordelt gjennom året og utnytter prøvetilbud, vervekampanjer og slike utfra når jeg skal feriere siden jeg til hverdags er tilknyttet wifi. Mobil med to simkort gjør meg veldig fleksibel på dataabonnement. Forøvrig synes jeg Happybytes er gull verdt. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Jeg forsøkte meg hos onecall nettopp med å få 6GB for 199,-. Det var ikke snakk om at jeg skulle få. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 6. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2018 Hehe. Vi flytta 3 abonnement heldigvis når vi fikk tilbudet ? Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 (endret) Siden du har logoen til et traktormerke som profilbilde: Er du medlem i en organisasjon tilknyttet landbruket? (for eksempel bondelaget, skogsamvirke osv.) I så fall får du 3GB til 155kr. (194kr ink. mva) Operatør er Telenor. Dessuten har du mange andre pakker å velge i, f.eks: 5gb til 195kr (244kr ink. mva) 15gb til 265kr (331kr) 35gb til 335kr (419kr) 50gb til 395kr (493kr) 100gb til 515kr (643kr) Endret 12. desember 2018 av LordBendtner Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Siden du har logoen til et traktormerke som profilbilde: Er du medlem i en organisasjon tilknyttet landbruket? (for eksempel bondelaget, skogsamvirke osv.) I så fall får du 3GB til 155kr. Operatør er Telenor. Dessuten har du mange andre pakker å velge i, f.eks: 5gb til 195kr 15gb til 265kr 35gb til 335kr 50gb til 395kr 100gb til 515kr Er dette priser eks mva for bønder med enkeltmannsforetak? Eller inkludert mva for alle medlemstyper? Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Er dette priser eks mva for bønder med enkeltmannsforetak? Eller inkludert mva for alle medlemstyper? Priser er eks. mva. ja. Det tenkte jeg ikke på, redigerer opprinnelig innlegg så vi slipper misforståelser :-) For privatpersoner blir sammenligningsgrunnlaget bedre. 1 Lenke til kommentar
P_R Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Jeg forsøkte meg hos onecall nettopp med å få 6GB for 199,-. Det var ikke snakk om at jeg skulle få. I dag fikk jeg beskjed at 6GB blir kr 249 hos OneCall. Men de kan tilby 35GB til 399kr!! Lenke til kommentar
Øystein H Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 I dag fikk jeg beskjed at 6GB blir kr 249 hos OneCall. Men de kan tilby 35GB til 399kr!! Som standardpriser eller hvis du ringer og ber om tilbud ? Lenke til kommentar
P_R Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Som standardpriser eller hvis du ringer og ber om tilbud ? Fikk mulig tilbudet mens jeg pratet gjennom online chat. Men først man må være ferdig med deres "Prøvekjøp". Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 (endret) Da forsøker jeg meg på 6 GB til 249,-. Trenger ikke mer nå som jeg er ferdig med skolen. *edit* Da har jeg bestilt 6 GB til 249,- med tvillingsim og eSIM. Det er jeg greit fornøyd med. Endret 18. desember 2018 av Kynxx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå