nma017 Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 (endret) Hei! Jeg har en innlevering til i morgen, og sitter fast på 2 oppgaver, kan noen vær så snill hjelpe meg med fremgangsmåten til disse oppgavene. Det er oppgave 4 og 5 jeg ikke klarer. https://folk.uib.no/st00895/MAT111-H18/oblig3av4-H18.pdf Endret 28. oktober 2018 av nma017 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 (endret) Du vet vi ikke har tilgang der, ikke sant? Så litt rart på titlen og lurte på hva dette var.. edit: Fjernet litt av symbolene og kom til indexen av nettsiden, du kan ikke linke direkte til .pdf filen, men fant "oblig3av4-H18" i listen med oppgaver. (https://folk.uib.no/st00895/MAT111-H18/) edit2: Matematiske oppgaver langt over megselv? oh Endret 28. oktober 2018 av MultiGamerClub Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Det vil nok være endel lurere å spørre noen du studerer med i morgen tidlig (eller i kveld), enn å spørre på et åpent forum. Da svarene du evnt. får her vil kunne spores tilbake til din innlevering. 1 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Til neste gang, så har vi en matte-assistanse-tråd her, som jeg og mange fler svarer i nesten daglig. Grunnen til at du ikke har fått noe svar i denne tråden er trolig fordi Du har ikke lagt spørsmålet inn i en egen tråd, og ikke den alle som svarer på disse spørsmålene følger. Du har ikke vist noe til hva du allerede har forsøkt. Du spør helt i siste liten av når du trenger hjelp. Ingen gjør leksene for deg, men det hadde ikke vært noe problem å hjelpe deg med disse oppgavene gitt at du prøver noe selv. Fristen din er nok over, men her er litt lettleselig lesestoff om taylorpolynomer. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå