Tommy Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Hei. Har et litt pinlig problem som gjelder skrift størrelsen min i Explorer.... En dag jeg gikk inn i explorer var skriftstørrelsen endret til en større type... Nå får jeg ikke endret det... Noen som har noen tips..?? Ps. Ikke all skrift er blitt større.... noe er normalt... men det aller meste er blitt litt større. Tommy Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Har du også det problemet? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Vis -> Tekststørrelse -> Mellomstor eller hvis du har engelsk explorer, View -> Text Size -> Relugar (eller Normal) Lenke til kommentar
Råner`n Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Hold CTRL nede og scroll med muse hjulet er en løsning eller i explorer oppe på fil menyen,velg "vis"----->tekststørrelse---->velg hva som passer deg best. Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Skulle vel gå an å forandre det ved å høyreklikke på skrivebordet > Properties > Appearance > Advanced. Der kan man stille det meste av skrifttype/størrelse farge osv... Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 hva med View->Text Size? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 hold ctrl nede og scroll på musehjulet samtidig dette er for å zoome ut/inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå