raytrails Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Like greit å avgi poeng NÅ, enn når vi taper mot Liverpool. LFC-fansen er seriøst de verste å ha med å gjøre etter kamp... Tror du blander med United-fansen nå. De har vært en pest og en plage siden tidlig på 90-tallet. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Vi må iallefall være mye mer på fra start idag om vi ska ha sjans mot liverpool. Og jeg håper en back spiller venstreback neste helg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Glemt at arsenal tapte sine første to kamper? Har da avgitt poeng for lenge siden. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Glemt at arsenal tapte sine første to kamper? Har da avgitt poeng for lenge siden. Mente jo selvfølgelig at streaken måtte ta slutt en gang.... Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Glemt at arsenal tapte sine første to kamper? Har da avgitt poeng for lenge siden. Det var akkurat det MartinF mente med Liverpool-fans 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Forstår ikke logikken. Er det ikke bedre å ta 3 poeng i dag når neste kamp uansett er tap? Uhhh... Selvfølgelig vil ja ha tre poeng idag. Men nå vi først ødela seiersrekken vår, så vil jeg heller at det skjer mot Palace, enn mot Liverpool. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Tror du blander med United-fansen nå. De har vært en pest og en plage siden tidlig på 90-tallet. Joda, United-fansen var ille de og, men min erfaring er at Liverpool-gjengen er i egen klasse når det gjelder å være hæslig. Spesielt de som ikke vokste opp på 90-tallet, og fortsatt levde på gamle meritter. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå