ChopperRead Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Snur det i andreomgang som vanlig. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Slike statistikker snur svært ofte mot Arsenal. CP allerde vært nære Se der... Skrevet i stjernene. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Ikke spesielt bra omgang. Begge lag kunne fort scoret ett par. But not to worry, Emery sier det han alltid sier i pausen så scorer vi 3-4 ganger. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Mustafi med feil nr 99999 og Xhaka som venstre back. Spissparet har ikke gjort en dritt. Snakkes, herregud, syre til øynene.. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 28. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2018 Det er jo et svakhetstegn at det til stadighet må skje noe i pausen for at laget skal spille slik det er ment å spille fra start. Får bare håpe at andreomgangen står i stil til de forrige kampene og at den kvaliteten er å se fra start de neste kampene. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Det er jo et svakhetstegn at det til stadighet må skje noe i pausen for at laget skal spille slik det er ment å spille fra start. Får bare håpe at andreomgangen står i stil til de forrige kampene og at den kvaliteten er å se fra start de neste kampene. Ikke i neste seriekamp. Der håper jeg Arsenal er på bærtur. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Ikke i neste seriekamp. Der håper jeg Arsenal er på bærtur. Kommer ikke til å ha sjanse i havet mot Pool. De kommer til å utnytte de mange feilene til Arsenal litt bedre enn lagene på nedre halvdel av tabellen klarer. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 28. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2018 Ikke i neste seriekamp. Der håper jeg Arsenal er på bærtur. Da vil jeg ta en Benbjo og anbefale deg å satse penger på at nettopp det skjer. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Får håpe 2. Blir bedre Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 1 år siden vi klarte å snu en kamp der vi lå under til pause sist Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Skade på Bellerin. Snart har vi ikke backer ? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Fy faen for et frispark av Xhaka!!! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 lol blir vel 1-3... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Wow for et mål av Xhaka! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå