Gå til innhold

MyCall kontant og datapakker

Gjest Slettet+6132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Er det slik at om man starter en MyCall datapakke for kontantkort den 15. så varer den til 15. neste måned?

(altså helt uavhengig av når i mnd man egentlig er?)

Dette passer meg perfekt pga. ustabil reisevirksomhet i EU, og jeg vet sjelden når jeg reiser. Det blir derfor umulig for meg å vite om reisen måneden før slik at jeg får endret et tradisjonelt abonnement. Dessuten må jeg huske å endre tilbake og dette slipper man jo med et kontantkort kombinert med datapakke. Har naturligvis to sim-luker i telefonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Ok, takk for hjelpen!

Hos Talkmorekontant er det også mulighet med datapakke på max 1 GB. Noen som vet om det er mulighet for å kjøpe flere datapakker på en mnd?

(1 GB er jo ikke så mye så ser behov for å kjøpe flere ganger, men vet ikke om det er mulig).

Lenke til kommentar

Ok, takk for hjelpen!

Hos Talkmorekontant er det også mulighet med datapakke på max 1 GB. Noen som vet om det er mulighet for å kjøpe flere datapakker på en mnd?

(1 GB er jo ikke så mye så ser behov for å kjøpe flere ganger, men vet ikke om det er mulig).

Du kan også kjøpe 3GB til 139,- og 10GB pakke til 299,- til forhåndsbetalt, sjøl om det ikke framgår av teksten på sida:

https://talkmore.no/tjenester/ekstradata.

Forhørte meg via supporten deres om bruk i utlandet og fikk dem til å legge til en 3GB på samboerens forhåndsbetalte abo i sommer til bruk i Sverige. Varer i 30 dager og var perfekt da ferien bikka et månedsskifte. Funka som bare det.

Skal også kunne bestilles via sms. Kanskje best å sjekke akkurat det i tilfelle de har endra på bruk i EU/EØS.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Du kan også kjøpe 3GB til 139,- og 10GB pakke til 299,- til forhåndsbetalt, sjøl om det ikke framgår av teksten på sida:

https://talkmore.no/tjenester/ekstradata.

Forhørte meg via supporten deres om bruk i utlandet og fikk dem til å legge til en 3GB på samboerens forhåndsbetalte abo i sommer til bruk i Sverige. Varer i 30 dager og var perfekt da ferien bikka et månedsskifte. Funka som bare det.

Skal også kunne bestilles via sms. Kanskje best å sjekke akkurat det i tilfelle de har endra på bruk i EU/EØS.

Takk for tipset! Dette skal jeg sjekke ut nærmere, men når jeg logger inn på mine sider kan jeg kun velge mellom 200, 500 eller 1GB.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Svarer meg selv...

Alternativene på min side er kun dersom man vil ha fast data pr. mnd. på sitt kontantkort. Utover dette kan man kjøpe datapakker etter behov som er gyldige i 30 dager fra bestilling slik som Stillesnakk nevner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...