MPCME Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Hei. For over 1 mnd siden sendte jeg en defekt laptop med posten til Power pga at den var defekt. Den ble utlevert 20. September. En uke senere hørte jeg med de om status på reperasjonen. De skulle høre med avdelingen og sende meg svar. Fikk aldri svar så hørte igjen og igjen men har enda ikke fått noe svar, annet enn at for 2 uker da han jeg snakket med hos power tok direkte kontakt med avdelingen og fikk høre at de visstnok ikke hadde begynt på den enda. Tviler på at de har begynt på den nå, da det ikke er registrert en reperasjonssak hos de og at jeg ikke har fått høre noe mer. Ser på forbrukerrådet sine sider at reperasjonen ikke skal ta urimelig lang tid. Hvor lang tid er det snakk om? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Normalt sett er vel rundt 4-6 uker. Er vanlig at verkstedet søker om kredit på PCen dersom den ikke er ferdig reparert innen 4 uker. Men dersom ikke Power en gang har sendt den inn til verkstedet så må nok de gjøre noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå