trotjo Skrevet 27. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2018 Hei! Jeg har fått en frakk av min bror som jeg ønsker å finne ut om kan være verdt noe. Problemet er at jeg ikke finner noe info om merket på nettet. Kan den være sydd hos en skredder? Min bror vet ikke heller, da han kjøpte den brukt. Noen her som har en anelse om merke og/eller verdi? Lenke til kommentar
trotjo Skrevet 27. oktober 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2018 Fikk visst bare lagt til ett bilde med telefonen. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 28. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2018 Merino er bra ull ... bruk den og vær fornøyd om den passer og holder deg varm ... merke er irrelevant Lenke til kommentar
trotjo Skrevet 28. oktober 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2018 Er enig i at merke i seg selv ikke er viktig. Men er interessert i å vite omtrentlig verdig på den ? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2018 Den er høyst sannsynlig ikke verdt nevneverdig på bruktmarkedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå