Jeg_bor_her Skrevet 27. oktober 2018 Del Skrevet 27. oktober 2018 Hei! Jeg vet ikke helt hva som skjer med pakken min. Singapore post sier at pakkken min er i Norge nå: Men posten viser at pakken er egentlig ikke i Norge: Hvem lyver? Pakken er egentlig i Norge? Pakken er i lager, elller er den stjålet? Unnskyld meg, det er en første gang for meg å kjøpe noe fra kinesiske nettbutikker. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 27. oktober 2018 Del Skrevet 27. oktober 2018 Jeg bestilte noe greier fra USA for noen uker siden. USPS sa at pakken var ankommet Norge den 14. men Posten registrerte den ikke før 18. og et par dager senere var den i postkassa. Alle mine kinapakker har også hatt villedende eller omtrent ingen sporingsinformasjon, men kommet frem til slutt. Ville nok ikke tatt sorgene på forskudd. Lenke til kommentar
Jeg_bor_her Skrevet 27. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2018 Jeg bestilte noe greier fra USA for noen uker siden. USPS sa at pakken var ankommet Norge den 14. men Posten registrerte den ikke før 18. og et par dager senere var den i postkassa. Alle mine kinapakker har også hatt villedende eller omtrent ingen sporingsinformasjon, men kommet frem til slutt. Ville nok ikke tatt sorgene på forskudd. Hvor bestilte du dine kinapakker? Hvor mange dager omtrent det tok? Estimated time er allerede over og 18 november skal jeg få rett til å be om refund. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Stort sett gjennom Ebay så det kan vel være hvem som helst. Har bestilt mye forskjellig, noen ganger har det tatt en uke, noen ganger opp til fire uker. Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Antagelig er den veldig nærme, tipper mellom mandag og onsdag. Lenke til kommentar
Jeg_bor_her Skrevet 28. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2018 Stort sett gjennom Ebay så det kan vel være hvem som helst. Har bestilt mye forskjellig, noen ganger har det tatt en uke, noen ganger opp til fire uker. men jeg venter på denne pakken 40 dager. Antagelig er den veldig nærme, tipper mellom mandag og onsdag. mener du et at pakken er Nærme Norge, eller nærme postkontor? Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Ikke tenk på det, venting er vanlig. I verste fall er det bare å ta kontakt med kundeservice som gir deg refund pga tapt vare. En god tommelfingerregel er å betale med PayPal, veldig lett for å løse forbrukersaker. Lenke til kommentar
Jeg_bor_her Skrevet 28. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2018 Ikke tenk på det, venting er vanlig. I verste fall er det bare å ta kontakt med kundeservice som gir deg refund pga tapt vare. En god tommelfingerregel er å betale med PayPal, veldig lett for å løse forbrukersaker. betalte første og siste gang med kort. I neste gang skal betale med paypal. Men tror at kuddeservice skal gi refund hvis jeg skal ikke få varen min. Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Du kan alltid informere selger og etterlyse varen, enten ber de deg vente eller tilbakefører pengene med en gang. Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Avsenders sporingsnr om at pakken har ankommet norge stemmer. Vet ikke hvorfor posten ikke også oppdaterer nettsiden sin om at den har ankommet men de gjør svært ofte ikke det. Mulig at det har noe med at de klistrer på et nytt sporingsnr for intern bruk i norge. Lenke til kommentar
Jeg_bor_her Skrevet 28. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2018 Du kan alltid informere selger og etterlyse varen, enten ber de deg vente eller tilbakefører pengene med en gang. har 20 dager før jeg kan be om tilbakeføre pengene. Avsenders sporingsnr om at pakken har ankommet norge stemmer. Vet ikke hvorfor posten ikke også oppdaterer nettsiden sin om at den har ankommet men de gjør svært ofte ikke det. Mulig at det har noe med at de klistrer på et nytt sporingsnr for intern bruk i norge. jeg har lest at "Arrival at Destination Post" kan bety det at pakken er bare plassert i en av Norges lager og venter i køen Lenke til kommentar
RoyInge Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 "Bare" å smøre seg med tålmodighet, har selv opplevd dette, men pakken kom frem til slutt, senest idag, fikk jeg 2. gangs, varsel fra posten om en pakke fra England, denne kunne blitt sendt i retur om ikke posten hadde somlet seg ferdig å lagt en hentelapp i postkassa mi. 1 Lenke til kommentar
Jeg_bor_her Skrevet 29. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2018 "Bare" å smøre seg med tålmodighet, har selv opplevd dette, men pakken kom frem til slutt, senest idag, fikk jeg 2. gangs, varsel fra posten om en pakke fra England, denne kunne blitt sendt i retur om ikke posten hadde somlet seg ferdig å lagt en hentelapp i postkassa mi. Håper at pakken kom 1 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Får mye med blant annet singapore post, når singapore post/avsenders sporing sier pakken er i Norge tar det vanligvis 5-10 dager før jeg har pakken hos meg. Dette fordi det trolig er kø hos posten på sortering av pakker fra utlandet. Det kommer heller ikke noe sporing hos posten før den dagen pakken er på vei til postkassen min, eller dagen den kommer postkontoret. Lenke til kommentar
Jeg_bor_her Skrevet 31. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2018 Får mye med blant annet singapore post, når singapore post/avsenders sporing sier pakken er i Norge tar det vanligvis 5-10 dager før jeg har pakken hos meg. Dette fordi det trolig er kø hos posten på sortering av pakker fra utlandet. Det kommer heller ikke noe sporing hos posten før den dagen pakken er på vei til postkassen min, eller dagen den kommer postkontoret. Det har tatt mer enn 15 dager allerede. Men jeg må vente ca. 18 dager å få tilbakeføre pengene. Lenke til kommentar
Jeg_bor_her Skrevet 1. november 2018 Forfatter Del Skrevet 1. november 2018 Endelig har fått pakken min 1 Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Endelig har fått pakken min Var ikke verre enn det. 1 Lenke til kommentar
Jeg_bor_her Skrevet 1. november 2018 Forfatter Del Skrevet 1. november 2018 Var ikke verre enn det. Tussen takk til alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå