MultiGamerClub Skrevet 27. oktober 2018 Del Skrevet 27. oktober 2018 Ønsker og gå over til xbox one x istedenfor ettersom jeg virkelig savner Forza serien. Anbefalt bruktpris for en PS4 Pro? Brukt den 5 ganger og etter det glemt den, har ikke hatt interesse og spille spill hvor vinkelen du ser på ikke kan innstilles på i innstillinger dessverre. Usikker på hva jeg burde sette som pris eller selge til en søster som ønsker hurtigere ps4-konsoll Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. oktober 2018 Del Skrevet 27. oktober 2018 "Har ikke hatt interesse og spille spill hvor vinkelen du ser på ikke kan innstilles på i innstillinger dessverre" Hva mener du her egentlig?Du får nesten ta deg en runde på Finn og legge deg litt lavere enn normen der inne. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 28. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2018 (endret) "Har ikke hatt interesse og spille spill hvor vinkelen du ser på ikke kan innstilles på i innstillinger dessverre" Hva mener du her egentlig? Du får nesten ta deg en runde på Finn og legge deg litt lavere enn normen der inne. Er flere spill hvor syns vinkelen ikke kan stilles inn på, kamera vinkelen kan ikke stilles opp eller ned så jeg ikke får sett lengre frem enn jeg er vant til på andre racing-spill som gjør det vanskelig og kjøre. Spesielt på The Crew and andre lignende spill har jeg opplevd dette. edit: Skal ta en titt rundt og så ^^ Endret 28. oktober 2018 av MultiGamerClub Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 (endret) Annonsene som har ligget ute mer enn ei uke er priset for høyt, det er egentlig en grei tommelfingerregel. Har sett flere bli solgt for 2500-3000,- i det siste siden jeg ser etter en maskin selv. Endret 29. oktober 2018 av Nwader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå