ilpostino Skrevet 27. oktober 2018 Del Skrevet 27. oktober 2018 På kjøkkenet har blandebatteret til vasken blitt litt slarkete i form av at den er litt bevegelig når den står der den står. Jeg har lagt ved bilde. Et det en mutter eller whatever på undersiden som kan strammes for at den skal sitte bedre? Det har ikke kjentes sånn ut når jeg har kjent etter men noe må være mulig å stramme? Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 27. oktober 2018 Del Skrevet 27. oktober 2018 Det pleier å være en mutter ja. Noen ganger er det en plastmutter som morkner når den blir gammel. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2018 Det pleier å være en mutter ja. Noen ganger er det en plastmutter som morkner når den blir gammel. Det kjenner litt ut som det er en gummiert skive som sitter på undersiden av vasken og i blsndebstteriet. Den dekker cirka halvparten av omkretsen. Blsndebstteriet sittet løsere hvis jeg snur den gummierte delen den ene veien men jeg får antagelig ikke vridd den bok den andre veien til at blsndebstteriet fester seg ordentlig. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 https://www.skil.no/trinnvise-anvisninger/montere-eller-skifte-ut-en-kjokkenkran.html Punkt 3 og 4. Må feste mutter skikkelig så den presser skiva fast i vasken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå