Darklordoo7 Skrevet 27. oktober 2018 Del Skrevet 27. oktober 2018 Jeg sjekket litt rundt på pc-en min så plutselig så ser jeg dette. Det er en ukjent enhet som jeg ikke vet hva er. Kan det være farlig? Jeg har prøvd å søke etter drivere med windows tingen, men den finner ingen. Alle enhetene som er koblet til pc-en min finner jeg/vet jeg hva er. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 27. oktober 2018 Del Skrevet 27. oktober 2018 Det betyr helt enkelt at en enhet i maskinen ikke har driver installert, men Windows vet ikke hva slags enhet det er. Siden det ikke er en ekstern enhet, må det være en intern. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. oktober 2018 Del Skrevet 27. oktober 2018 En guide for å finne ut av det: https://www.pcworld.com/article/2089404/how-to-easily-find-drivers-for-unknown-devices-in-windows.html Eller søk på nett for "unknown device identifier". Lenke til kommentar
Darklordoo7 Skrevet 27. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2018 Ok takk for svar. Var noe som het "ROOT\NVVHCI" som viste seg å være et eller annet nvidia relaterte greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå