ilpostino Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 vurderer å kjøpe meg tv-kort til data'n. har suse og har mer eller mindre bestemt meg for TerraTec Cinergy 600 TV. noen som har erfaring med åssen disse fungerer med hverandre? Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) 2.6 har, ettersom jeg har lest på bytesex.org, et par hakk bedre støtte for tv-kort generelt og også brikken på cinergy-kortet. Se forøvrig http://bytesex.org/suse.html Endret 18. desember 2003 av arehb Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg bruker Terratec Cinergy 600 under SuSE 8.2. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 eru du fornøyd med dette kortet? Lenke til kommentar
Kaare Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg har også dette kortet. Har enda ikke fått det til å fungere i 2.4 kernel, men jeg har brukt 2.5, 2.6 kerneln, så det har egentlig ikke vært noe problem. Nå som 2.6 ikke er beta lenger, så er det vel ingenting å tenke på?. Alt du trenger følger med der, så dette kortet anbefaler jeg. kjører foresten gentoo hvis det er av interesse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå