bbios Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Bruker du siste beta? Beta 1 hadde litt dårligere batteritid men Beta 2 har knall batteritid. Har kun brukt offisielle.. siste var vel novemberish? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2019 Har kun brukt offisielle.. siste var vel novemberish? Ahh, ja mye mulig. Heiv meg på beta når det kom. Mye bugs i V1 men V2 har vært meget bra. Kommer nok snart som offisiell. Lenke til kommentar
bbios Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Ahh, ja mye mulig. Heiv meg på beta når det kom. Mye bugs i V1 men V2 har vært meget bra. Kommer nok snart som offisiell. Ok.. høres som du kan mye om o6t, veit du om touch sensitivitet kan justeres? Titt og ofte reagerer den bare du e litt bort i en link for eksempel.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2019 Ok.. høres som du kan mye om o6t, veit du om touch sensitivitet kan justeres? Titt og ofte reagerer den bare du e litt bort i en link for eksempel.. Ikke merket dette selv, men så har jeg enda på screenprotectorn så mulig den døyver sensitiviteten litt. Virker ikke som noe måte å justere dette uten root nei, men mulig Oneplus skrur dette ned i en oppdatering om flere klager. Lenke til kommentar
bbios Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 Tips om tastatur? Har ikke hatt så mye problemer med feil tasting før gboard Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2019 Tips om tastatur? Har ikke hatt så mye problemer med feil tasting før gboard Sikker på at det er tastaturet og ikke bare plasseringen? Har brukt gboard omtrent siden det kom for første gang, men skriver lang mere feil på 6T en noen tidligere telefon da tastaturet blir så lavt på skjermen. Med en stor ramme nederst så kommer tastaturet høyere opp på en mere naturlig plassering. Lenke til kommentar
bbios Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 Sikker på at det er tastaturet og ikke bare plasseringen? Har brukt gboard omtrent siden det kom for første gang, men skriver lang mere feil på 6T en noen tidligere telefon da tastaturet blir så lavt på skjermen. Med en stor ramme nederst så kommer tastaturet høyere opp på en mere naturlig plassering. Nei veit ik, veit bare siden oneplus og gboard, veldig mye feil tast, spes med med space. Men hvordan regulerer jeg tastaturet da? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2019 (endret) Nei veit ik, veit bare siden oneplus og gboard, veldig mye feil tast, spes med med space. Men hvordan regulerer jeg tastaturet da? Ja er space jeg og sliter mest med. Du kan justere høyden på tastaturet på instillingen til gboard, men det løser ikke problemet for meg. Kommer ikke høyt nok, og må ha Root for å aktivere ekstra høyt (og har ikke orket å roote enda) Om du slår på "on screen buttons" istede for sveip så flyttes tastaturet litt høyere. Ellers så kan du sikkert finne ett nytt tastatur på Play Store som er høyere. Kansje noen andre her har gode tips. Endret 17. januar 2019 av Complexity Lenke til kommentar
bbios Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 Ok, kanskje prøve "iOS " tastaturet.. har god erfaring med iPhone og tasting. Blir nesten sliten av å skrive med denne ? Ja er space jeg og sliter mest med. Du kan justere høyden på tastaturet på instillingen til gboard, men det løser ikke problemet for meg. Kommer ikke høyt nok, og må ha Root for å aktivere ekstra høyt (og har ikke orket å roote enda) Om du slår på "on screen buttons" istede for sveip så flyttes tastaturet litt høyere. Ellers så kan du sikkert finne ett nytt tastatur på Play Store som er høyere. Kansje noen andre her har gode tips. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2019 (endret) Sjekk ut Fluid Navigation Gestures på play store om du savner eller bare ønsker Miui sin sideswipe gesture.Fungerer veldig bra. Swipe inn helt på kanten av skjermen for å gå tilbake. Slipper å strekke tommelen helt ned på skjermen. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fb.fluid&hl=no Endret 28. januar 2019 av Complexity Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2019 Klarte å knuse bakglasset. Slang på ett nytt gjennomsiktig. Ikke så veldig fin invendig denne telefonen så vil annbefale dere å ta vanlig glass. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2019 (endret) Android 10 virker mer stabilt enn forventet.Digg at notifikasjons endelig er mørk, og at man slipper å ha 3eparts software for å få side guestures. Endret 22. oktober 2019 av Complexity Lenke til kommentar
bbios Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Android 10 virker mer stabilt enn forventet. Digg at notifikasjons endelig er mørk, og at man slipper å ha 3eparts software for å få side guestures. Hvordan er det du får updates så tidlig? Er fortsatt på 9 med Security patch Level august 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2019 Hvordan er det du får updates så tidlig? Er fortsatt på 9 med Security patch Level august 1 Open Beta. Ofisiell 10 kommet vel ikke før uti neste måned en gang. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Lol har de fjerna muligheten til å skru av notchen? Håper det bare er i beteaen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2019 (endret) Lol har de fjerna muligheten til å skru av notchen? Håper det bare er i beteaen. Ser ut til å mangle i betaen ja (uten at jeg ser helt grunnen til å slå av notchen ) Endret 22. oktober 2019 av Complexity Lenke til kommentar
bbios Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Open Beta. Ofisiell 10 kommet vel ikke før uti neste måned en gang. Ah.. stemmer ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2019 Ah.. stemmer ? Har vel å merke kun brukt den i en dag nå men ikke opplevd en eneste bug enda - til tross for at jeg kjørte en dirty-flash over android 9. Så vil påstå den er trygg å bruke om man er gira. Lenke til kommentar
bbios Skrevet 24. oktober 2019 Del Skrevet 24. oktober 2019 Dual SIM spm: Har sim 1 som data og 2 til samtaler/sms. Når jeg da er i en samtale , hvorfor funker ikke mobilnettet da? Er det sånn el er det noe med innstillinger å gjøre? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 Dual SIM spm: Har sim 1 som data og 2 til samtaler/sms. Når jeg da er i en samtale , hvorfor funker ikke mobilnettet da? Er det sånn el er det noe med innstillinger å gjøre? Det er dessverre slik dualsim er satt opp på OnePlus, Samsung med flere. Kun iPhone har per i dag et valg for å automatisk bytte datasim under anrop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå