Gå til innhold

Oneplus 6T Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh, ja mye mulig. Heiv meg på beta når det kom.

Mye bugs i V1 men V2 har vært meget bra. Kommer nok snart som offisiell.

Ok.. høres som du kan mye om o6t, veit du om touch sensitivitet kan justeres? Titt og ofte reagerer den bare du e litt bort i en link for eksempel..

Lenke til kommentar

Ok.. høres som du kan mye om o6t, veit du om touch sensitivitet kan justeres? Titt og ofte reagerer den bare du e litt bort i en link for eksempel..

Ikke merket dette selv, men så har jeg enda på screenprotectorn så mulig den døyver sensitiviteten litt.

Virker ikke som noe måte å justere dette uten root nei, men mulig Oneplus skrur dette ned i en oppdatering om flere klager.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tips om tastatur? Har ikke hatt så mye problemer med feil tasting før gboard

Sikker på at det er tastaturet og ikke bare plasseringen?

Har brukt gboard omtrent siden det kom for første gang, men skriver lang mere feil på 6T en noen tidligere telefon da tastaturet blir så lavt på skjermen. Med en stor ramme nederst så kommer tastaturet høyere opp på en mere naturlig plassering.

Lenke til kommentar

Sikker på at det er tastaturet og ikke bare plasseringen?

Har brukt gboard omtrent siden det kom for første gang, men skriver lang mere feil på 6T en noen tidligere telefon da tastaturet blir så lavt på skjermen. Med en stor ramme nederst så kommer tastaturet høyere opp på en mere naturlig plassering.

Nei veit ik, veit bare siden oneplus og gboard, veldig mye feil tast, spes med med space. Men hvordan regulerer jeg tastaturet da?

Lenke til kommentar

Nei veit ik, veit bare siden oneplus og gboard, veldig mye feil tast, spes med med space. Men hvordan regulerer jeg tastaturet da?

Ja er space jeg og sliter mest med.

Du kan justere høyden på tastaturet på instillingen til gboard, men det løser ikke problemet for meg.

Kommer ikke høyt nok, og må ha Root for å aktivere ekstra høyt (og har ikke orket å roote enda)

Om du slår på "on screen buttons" istede for sveip så flyttes tastaturet litt høyere.

Ellers så kan du sikkert finne ett nytt tastatur på Play Store som er høyere. Kansje noen andre her har gode tips.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Ok, kanskje prøve "iOS " tastaturet.. har god erfaring med iPhone og tasting. Blir nesten sliten av å skrive med denne ?

Ja er space jeg og sliter mest med.

Du kan justere høyden på tastaturet på instillingen til gboard, men det løser ikke problemet for meg.

Kommer ikke høyt nok, og må ha Root for å aktivere ekstra høyt (og har ikke orket å roote enda)

Om du slår på "on screen buttons" istede for sveip så flyttes tastaturet litt høyere.

Ellers så kan du sikkert finne ett nytt tastatur på Play Store som er høyere. Kansje noen andre her har gode tips.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Dual SIM spm: Har sim 1 som data og 2 til samtaler/sms. Når jeg da er i en samtale , hvorfor funker ikke mobilnettet da? Er det sånn el er det noe med innstillinger å gjøre?

Det er dessverre slik dualsim er satt opp på OnePlus, Samsung med flere. Kun iPhone har per i dag et valg for å automatisk bytte datasim under anrop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...