RichardNoname Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 (endret) Nei, man velger selv om man mener dette med autorisert forhandler er noe man ønsker å vektlegge. Jeg finner trygghet i å handle hos en autorisert forhandler. Jeg reklamerte på en telefon som døde tett mot femårsfristen. Selger sendte den inn og fikk da tilsendt en nyere modell(den jeg reklamerte på var utgått og de fikk ikke liv i den). Om det var tilsendt fra produsenten eller ikke, vet jeg ikke. Endret 1. november 2018 av RichardNoname Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Personlig bryr jeg meg mer om hvilken service jeg tidligere har fått hos forhandleren enn om de er "autorisert", men det er jo klart noe man kan velge å vektlegge eller ikke. Lenke til kommentar
RichardNoname Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Uansett kjekt at flere og flere begynner å ta den inn! For det er opplagt gode telefoner. For min del er jeg spent på kameraet og den nye fingeravtrykksleseren! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. november 2018 Forfatter Del Skrevet 1. november 2018 (endret) Google Camera fra Pixel 3 er vel portet til OnePlus 6 så det fungerer vel kansje på 6T og. Det vil løfte kvaliteten på bildene en del. Bruker Pixel 2 sin camera app på min Oneplus 5 og det tar en del bedre bilder enn standard kamera app gjør. Rart hvor mye software har å si. 6T har forøvrig allerede blitt rooted, og det har kommet flere kernels allerede. StereoMod fungerer vistnok også bra på 6T (bruker høytalern på toppen til å lage "stereo" lyd) Endret 1. november 2018 av Complexity Lenke til kommentar
SpaceLemon Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Jeg er veldig interessert i 6t pga. kombinasjon av topp ytelse, veldig bra kamera og bedre batteri enn alle mobiler det er naturlig å sammenligne den med. Liker også en liten notch mye bedre enn den på iPhone Xs, Mate 20 Pro, Pixel 3 etc. Trådløs lading har jeg ikke brukt på flere år, samme med hodetelefoner med kabel på mobil. Det jeg lurer på er hvor man får kjøp dash ladere? Liker å ha en lader tilgjengelig ulike steder. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 https://www.iwill.no/oneplus-dash-charger Muligens de ikke vil selge det til deg hvis du ikke har kjøpt mobilen derfra, fikk det som svar når jeg kontaktet de. Ellers ebay og andre steder. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. november 2018 Forfatter Del Skrevet 4. november 2018 Har kjøpt ekstra ladere på ebay. Dem har vært ekte og god kvalitet. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 (endret) Kan du komme med URL? Er uglephone like bra lader\kabel eller? Hvordan vet du kabelene er ekte? Og laderen har du demotert dem? For hadde tråd om ladere\kabel, der var det flere som frarådet å kjøpe på ebay. Nå er vel kabelene usb 480 mbit generasjon 2 så er vel ikke så raske til overføring av filer? Endret 4. november 2018 av LMH1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. november 2018 Forfatter Del Skrevet 4. november 2018 Er lenge siden jeg kjøpte så url'en hjelper nok lite, men temmelig sikker på at f.eks denne er ekte saker: https://www.ebay.com/itm/Original-Oneplus-6-Dash-Charger-5V-4A-Travel-Wall-Power-Adapter-Dash-USB-C-Cable/253632840655?hash=item3b0db203cf:m:mFyMXDGP7LCmUvagfax_cZQ&redirect=mobile Får ca 3.7A inn på telefonen med den jeg kjøpte så funker bra. Har kun brukt wifi til å overføre filer så har aldri testet kabelen med det faktisk, men telefonen støtter vel kun usb2 så får neppe noe god hastighet uansett. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Original New Ulefone Power 5 Power Adapter EU Charger+USB Cable for Power5 Phone er ikke den bedre? 5 volt 5 amp? Kabelen ser tykk ut på bilde? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. november 2018 Forfatter Del Skrevet 4. november 2018 Original New Ulefone Power 5 Power Adapter EU Charger+USB Cable for Power5 Phone er ikke den bedre? 5 volt 5 amp? Kabelen ser tykk ut på bilde? Joda den er vel bedre til å lade Ulephone kansje, men vil lade sakte på en oneplus mobil siden den ikke støtter dash charge. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 (endret) Så er altså slik chipen i laderen ikke har QualityCheck mot andre levrandører? For syns det er litt rart, man skulle tro det er pluggen som setter begrensingen i antall amper\volt. Men kablen burde fungere? Endret 4. november 2018 av LMH1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. november 2018 Forfatter Del Skrevet 4. november 2018 Det er en chip som kommuniserer med telefonen og tillater hurtiglading ja. Slik har nok de fleste ladere som støtter noe form for rask lading. Veldig usikker på om oneplus har noe spesielt med kabelen sin som gjør at den må brukes. Kan teste dette med min Oneplus 5 og annen tykk kabel i morgen. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Oppo Find X er den samme som oneplus? https://www.ebay.com/itm/OPPO-VOOC-Fast-Charging-Wall-Charger-Power-Adapter-USB-C-Cable-for-R17-Find-X/142926777889?epid=5024729976&hash=item2147198e21:g:N5YAAOSw~Qhbv0mG:rk:3:pf:0 Så den er eneste som kan fungere mot oneplus? Bortsett fra oneplus ladere? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. november 2018 Forfatter Del Skrevet 4. november 2018 Ja det er mulig den kan brukes. Oppo eier Oneplus så Dash Charge er egentlig oppo sin Vooc charge med annet navn. Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Da blir telefonen min sendt i dag. Sendingsbekreftelse mottatt? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. november 2018 Forfatter Del Skrevet 5. november 2018 Da blir telefonen min sendt i dag. Sendingsbekreftelse mottatt Ingen endring i status hos Komplett.. Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Ingen endring i status hos Komplett.. Når jeg tenker meg om, så var det derfor jeg bestilte hos NetOnNet, de hadde bekreftet leveringsdato. Mens Komplett ikke hadde det. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. november 2018 Forfatter Del Skrevet 5. november 2018 (endret) Når jeg tenker meg om, så var det derfor jeg bestilte hos NetOnNet, de hadde bekreftet leveringsdato. Mens Komplett ikke hadde det. Ja så dem hadde det på prisguiden, men sto ikke noe spesielt om det inne hos dem. Mulig dem sender fra lager i sverige da, så kan ta litt lengere tid før du får den, men om du bor sørpå så får du den nok mye raskere enn meg uansett siden min må helt til Tromsø. Kan bestille noe fra utlandet og det reiser gjennom tre land og kommer seg til Norge på en dag, men bruker minst 5 dager fra sør til nord i norge. Postvesenet i norge er ikke det mest effektive. Endret 5. november 2018 av Complexity Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 (endret) Ja så dem hadde det på prisguiden, men sto ikke noe spesielt om det inne hos dem. Mulig dem sender fra lager i sverige da, så kan ta litt lengere tid før du får den, men om du bor sørpå så får du den nok mye raskere enn meg uansett siden min må helt til Tromsø. Kan bestille noe fra utlandet og det reiser gjennom tre land og kommer seg til Norge på en dag, men bruker minst 5 dager fra sør til nord i norge. Postvesenet i norge er ikke det mest effektive. Du får sende mail til Komplett, evt kansellere bestillingen, og bestille hos NetOnNet.5 dager for transport er jo ikke å skryte av nei. Da er jeg tydeligvis heldig, hvis pakken blir sendt før klokken 16, så kommer den som regel frem dagen etterpå. Bor på vestlandet. Ser på sendingen at det er beregnet 2 dager. Den er bare meldt til PostNord, tydeligvis ikke ankommet ennå Endret 5. november 2018 av steikemeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå