AnonymDiskusjon Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Hei. Har et spm da jeg satt å tenkte på noe en dag. For ca 7 år siden kjøpte jeg et startvåpen over skranken på game-on butikken. Eneste kontroll de gjorde var å sjekke alder. Noen mnd senere solgte jeg mitt startvåpen videre til en godt voksen mann. Solgte det i kofferten jeg kjøpte det i med litt blank ammo. Regner med at dette er lov med tanke på at det ikke registreres som våpen i våpen registeret? Og fordi alle over 18år kan kjøpe i butikk. Si at han jeg solgte til bruker start våpen offentlig, og får straff for det. Dette kan vell ikke komme tilbake til meg? :S Jeg tenkte aldri noe mer over dette da jeg solgte det, mtp hvor lett de selges til alle personer. Håper ikke jeg har gjort noe feil. Anonymous poster hash: 40cba...228 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Nei det er ikke ulovlig. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Null stress. Startpistoler er boret slik at skarpt skudd ikke kan komme inn i løpet, derav er det ikke registreringspliktige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå