TheSnidr Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Hei! Jeg har et merkelig problem om dagene. Jeg har tre skjermer og et GTX 1070 skjermkort. Ofte når jeg slår på pcen så er den midterste skjermen enten svart (men regnes likevel som skjerm) eller i helt feil oppløsning. Om jeg restarter datamaskinen eller reinstallerer skjermkort-driveren så er alt tilbake til normalen, men jeg begynner å bli lei å måtte gjøre dette hver gang jeg slår på datamaskinen. Noen som har noe forslag til hvorfor dette skjer og hva som kan gjøres for å reparere det? Det kan jo ikke være noe hardware-problem når det hjelper å reinstallere driveren? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 27. oktober 2018 Del Skrevet 27. oktober 2018 Har du prøvd å fjerne driveren helt før du reinnstallerer den?Prøv Display Driver Uninstaller (Wagnardsoft.com eller Guru3D.com),husk å huke av at Windows ikke får lov til å automatisk innstallere sin egen driver til skjermkortet. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. oktober 2018 Del Skrevet 27. oktober 2018 (endret) eventuelt la vær å slå av maskina. dagens pcer trekker så lite strøm i idle modus at det er ikke noe poeng å slå de av lenger. en extra bonus her er at dersom du slår den av og på ofte, så vil det slite mer på delene dine, og øke sjansen for at noe tar kvelden (vet dog ikke hvor mye det utgjør, men jeg slår aldri av mine maskiner og levetiden her er god) Endret 27. oktober 2018 av Spirre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå