Gå til innhold

Hvilke kamera vil du anbefale?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en smakssak, men jeg ville gått for Canon hvis bildekvalitet er viktigst. Pentax'en er også meget bra (så og si samme kamera som Casio'en). Ta deg en tur i en fotobutikk og kjenn på dem, så tar du det du føler deg mest komfortabel med. Alle tre er meget bra, og veldig like.

Lenke til kommentar

Hva mener du med det, A 80 er et langt bedre camera enn de som er nevnt ovenfor og til en pris i samme område som de andre som er nevnt i tillegg har det en masse funksjoner som ikke de andre har , det vill derfor vere et mye bedre kjøp enn noen av de andre.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Jeg ville valgt Canon fordi:

- Det ser bra ut.

- Det er robust.

- God service fra Canon.

- Følger med ett 32mb minnekort.

- Tar bra bilder.

Det var derfor jeg valgte det :yes:

-utseende er smakssak, jeg vil si at exilim er penere

-like robust som alle andre, det som betyr noe er 'hvordan' man mister d i gulvet, hvis det treffer kantene så går det like lett i stykker som alle andre.

-god service? god service handler jo om service partnere osv. min erfaring er at stort sett alle andre har god service de og, ikke noen som skiller seg spesielt ut.

-32mb er jo ikkenoe uansett.. kjøper man ixus400 så tar man med seg et 128mb (minst) med i samma slengen.

-alle kameraene tar gode bilder.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jepp Cannon er bra , men jeg vil annbefale deg å ta en titt på Cannon A 80 du blir ikke skuffet, jeg har nylig kjøpt det selv og er kjempefornøyd.

*kremt* manuelle instillinger trenger ikke nødvendigvis være et synonym med at det er bedre!

Endret av warelf
Lenke til kommentar

Har hatt Casio Exilim EX-Z4 i noen måneder nå, og må si at jeg ikke har angret en dag! :thumbs:

Kameraet er lite, lett, tar gode bilder, stilig, lynraskt og stor skjerm for å nevne noe. Har også mange andre fine finesser som kalender, "favorittbilder", 21 forskjellige bildemodus og mange andre finesser jeg synes er veldig bra. Lang batterilevetid. Best i test flere steder.

Anbefales på det varmeste!! :cool:

Endret av brusher11
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...