leoss Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg har netopp resatt og rekonfigurert routeren og oppgradert Netiopiarouteren (4542) med siste firmware fra endring.nextgentel.no etter en liten routerkræsj/lås. Etter dette får jeg ikke høyere hasstighet enn 350 kb/s på itavisen, har alltid ligget stabilt på 1915 +/- 100 de siste to årene. Er det flere som har dette problemet nå? Test gjerne og gi tilbakemelding. Har send mail til NGT om dette, men har ikke fått svar på 24 timer enda. Tok 5 timer bare for å få kvittering på mottatt e-post, så det kan jo hende at svaret kommer fortere her på forumet.... Vet noen om NGT sliter med båndbredden nå for tiden? Er det kjente feil med siste firmware for Netopiaen? Annet som kan være problemet? Leoss Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Heisann, det eneste jeg vet er at NGT satte opp hastigheten på Bravo og Charlie denna uka, og kanskje dem har driti seg ut og satt ned hastigheten hos deg. Ellers må jeg si at jeg var imponert over at NGT satte opp hastigheten, fin jule-presang... Nå mangler det bare litt høyere opplastningshastighet på de tregeste abbonementene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå