Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips til eBay/Wish leker til jenteunger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da ville jeg styrt langt unna Wish og Ebay. Barn i den alderen har ofte fortsatt ikke helt håndhygienen i orden, og kan fortsatt finne på å sutte/spise på ting. Ting fra Wish/Ebay/Ali vet du aldri hva slags skumle kjemikalier som er brukt. Kjøp heller fra norske nettbutikker. Det er iallefall litt tryggere. 

Lekmer har hatt gode tilbud tidligere. 

Hva som er populært er ofte litt geografisk betinget selv i disse internettider.

Selv pleier jeg å "safe" med bøker hvis jeg ikke kjenner barnet godt nok. Bøker er ofte ikke den aller mest populære gave, men det er sjeldent katastrofe heller... 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da ville jeg styrt langt unna Wish og Ebay. Barn i den alderen har ofte fortsatt ikke helt håndhygienen i orden, og kan fortsatt finne på å sutte/spise på ting. Ting fra Wish/Ebay/Ali vet du aldri hva slags skumle kjemikalier som er brukt. Kjøp heller fra norske nettbutikker. Det er iallefall litt tryggere. 

Lekmer har hatt gode tilbud tidligere. 

Hva som er populært er ofte litt geografisk betinget selv i disse internettider.

Selv pleier jeg å "safe" med bøker hvis jeg ikke kjenner barnet godt nok. Bøker er ofte ikke den aller mest populære gave, men det er sjeldent katastrofe heller... 

De har aldri hatt ting i munnen. :) Har kjøpt leker der før uten problem, men jeg ser bekymringen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...