Espen Jansen Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 FEATURE: 10 ting du bør vite før du spiller Red Dead Redemption 2 Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Gleder meg noe helt sjukt til å spille dette i dag! 3 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Kommer sikkert ikke på PC før utti 2019 :/ 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 (endret) Litt overdreven fargebruk? Har ikke vært i de delene av USA, men dette virket litt for tropisk grønt ut: Da kan du slippe løs et skingrende varselskudd uten å ta fokuset vekk fra det som skjer foran deg, være seg du skal skremme en kjerresjåfør eller jage vekk en innpåsliten bjørn. Montro hva fordeler det gir å jage vekk kjerresjåfører, akkurat det må jeg vel selv finne ut av Endret 26. oktober 2018 av G 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Kommer sikkert ikke på PC før utti 2019 :/ Du skulle kjøpt deg ps4 pro, venter mitt i posten snart. 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Hadde også kanskje kjøpt PS4 Pro om jeg ikke hadde PS4, men klarer å vente til PS5 før fornyelsen nå. 1 Lenke til kommentar
daihiep Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 "At det er ingen korrekt måte å spille på" fristet meg skikkelig nå Kanskje det blir kjøp til Xbox. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Du skulle kjøpt deg ps4 pro, venter mitt i posten snart. Skytespill med kontroller, nei takk. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Skytespill med kontroller, nei takk. Glemte det sorry, fikk mitt nå Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Glemte det sorry, fikk mitt nå Pleide å spille på xbox for lenge siden, har kjøpt en Xbox One S også, men det er virkelig tastatur og mus som gjelder når man først har prøvd det. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Er egentlig fullblods pc spiller selv. Men måtte gi etter og kjøpe ps4 Pro med tanke på alle bra storybaserte spillene som kommer ut på den. Hatt mye morro selv om jeg suger med kontrollere og får vondt i fingrene etter en stund. Men klart og spille gjennom samtlige spill på hard vanskelighetgrad alikevel. Vil si det er verdt og kjøpe hvis du liker spill som uncharted,horizon zero dawn, red dead etc. 1 Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Gleder meg noe helt sjukt til å spille dette i dag! Hva syns du`Hart spillt bare en time og jeg er imponert. Fytti for en stemning og grafikk. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Kommer sikkert ikke på PC før utti 2019 :/ Tsk tsk..... Kose deg med pese'en mens Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 "At det er ingen korrekt måte å spille på" fristet meg skikkelig nå Kanskje det blir kjøp til Xbox. Xbox, noen som spiller på det enda? :O Jaja, har en xbox one selv men kun til å spille av 4k blu ray på.. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 (endret) Downloading nå på Xbox one x kan nesten ikke vente men prisen for spillet er nesten absurd, får håpe det er vært pengene .P Endret 26. oktober 2018 av Tåka Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Er egentlig fullblods pc spiller selv. Men måtte gi etter og kjøpe ps4 Pro med tanke på alle bra storybaserte spillene som kommer ut på den. Hatt mye morro selv om jeg suger med kontrollere og får vondt i fingrene etter en stund. Men klart og spille gjennom samtlige spill på hard vanskelighetgrad alikevel. Vil si det er verdt og kjøpe hvis du liker spill som uncharted,horizon zero dawn, red dead etc. Er selv en innbitt pc spiller men har nå en gang Xbox one X bare pga 4 k spilleren for filmer osv men nå måtte jeg bite i gresset å kjøpe dette spillet så vi får se hvordan det går enten hater eller elsker vil jeg nå si Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Downloading nå på Xbox one x kan nesten ikke vente men prisen for spillet er nesten absurd, får håpe det er vært pengene .P Mye betalte du på Xbox one da. Jeg betalte 598.kr hos Gamezone til ps4. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Litt overdreven fargebruk? Har ikke vært i de delene av USA, men dette virket litt for tropisk grønt ut: Montro hva fordeler det gir å jage vekk kjerresjåfører, akkurat det må jeg vel selv finne ut av Tror visse deler av kartet skal basere seg på Louisiana og slike steder og der har du veldig fordige områder. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Downloading nå på Xbox one x kan nesten ikke vente men prisen for spillet er nesten absurd, får håpe det er vært pengene .PMye betalte du på Xbox one da. Jeg betalte 598.kr hos Gamezone til ps4. 489kr på elkjøp her Lenke til kommentar
G Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Tror visse deler av kartet skal basere seg på Louisiana og slike steder og der har du veldig fordige områder. Får google noen bilder derfra da. Håper jeg finner noen som har riktig fargemetning Slik øyet oppfatter naturen, og ikke hvordan media presenterer det som turistlokkemat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå