Gå til innhold

FEATURE: 10 ting du bør vite før du spiller Red Dead Redemption 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt overdreven fargebruk? Har ikke vært i de delene av USA, men dette virket litt for tropisk grønt ut:

Red%20Dead%20Redemption%202_201810240052

Da kan du slippe løs et skingrende varselskudd uten å ta fokuset vekk fra det som skjer foran deg, være seg du skal skremme en kjerresjåfør eller jage vekk en innpåsliten bjørn.

Montro hva fordeler det gir å jage vekk kjerresjåfører, akkurat det må jeg vel selv finne ut av :)

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er egentlig fullblods pc spiller selv. Men måtte gi etter og kjøpe ps4 Pro med tanke på alle bra storybaserte spillene som kommer ut på den. Hatt mye morro selv om jeg suger med kontrollere og får vondt i fingrene etter en stund. Men klart og spille gjennom samtlige spill på hard vanskelighetgrad alikevel. Vil si det er verdt og kjøpe hvis du liker spill som uncharted,horizon zero dawn, red dead etc.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er egentlig fullblods pc spiller selv. Men måtte gi etter og kjøpe ps4 Pro med tanke på alle bra storybaserte spillene som kommer ut på den. Hatt mye morro selv om jeg suger med kontrollere og får vondt i fingrene etter en stund. Men klart og spille gjennom samtlige spill på hard vanskelighetgrad alikevel. Vil si det er verdt og kjøpe hvis du liker spill som uncharted,horizon zero dawn, red dead etc.

Er selv en innbitt pc spiller men har nå en gang Xbox one X bare pga 4 k spilleren for filmer osv men nå måtte jeg bite i gresset å kjøpe dette spillet så vi får se hvordan det går enten hater eller elsker vil jeg nå si :)

Lenke til kommentar

Litt overdreven fargebruk? Har ikke vært i de delene av USA, men dette virket litt for tropisk grønt ut:

Red%20Dead%20Redemption%202_201810240052

Montro hva fordeler det gir å jage vekk kjerresjåfører, akkurat det må jeg vel selv finne ut av :)

Tror visse deler av kartet skal basere seg på Louisiana og slike steder og der har du veldig fordige områder.

Lenke til kommentar

Tror visse deler av kartet skal basere seg på Louisiana og slike steder og der har du veldig fordige områder.

Får google noen bilder derfra da. Håper jeg finner noen som har riktig fargemetning :)

Slik øyet oppfatter naturen, og ikke hvordan media presenterer det som turistlokkemat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...