Lami Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Hei, Moren min har komplett mobil abonnement. Men det er noe jævlig rart. I går natt fikk hun beskjed om at datapakken snart var brukt opp. I går ettermiddag sjekket jeg og så hun hadde 249MB igjen av pakken sin. Jeg sjekket og inne på innstillingene på iPhonen hvor mye data som var gått. Hun har ikke brukt over datapakken. 3G var av. Nå fikk hun beskjed om at pakken var brukt opp. Hvordan i helvete er det mulig ar 249MB har gått siden i går ettermiddag med mobildata av? 98 byte mobildata er det kun som er brukt ifølge iPhone innstillingene og. Men likevel hevder Komplett at pakken nå er brukt opp og kostnader utover dette blir belastet. Hva er greien? Dette har og skjedd før. Hun har betalt mye fordi Komplett hevder pakken hennes er brukt opp selv om hun ikke har det. Driver de og svindler folk eller? Kan det være feil med Iphone? Det tviler jeg på. Heller mer mot Komplett Mobil. Erfaringer? Synspunkter? Takk Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Sikker på at du ikke har tvillingsim noe sted? eller datasim? i en iPad eller lignende? Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Har du tatt kontakt med Komplett? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 (endret) 3G har lite med mobildata å gjøre i denne sammenhengen For å ikke bruke data må en slå av Mobil Data og Roaming Mobilen har sikkert oppdatert noe Endret 26. oktober 2018 av Dubious Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Telefonen min drar ca. 700MB i døgnet bare på oppdateringer om jeg lar den gå og surre selv. Så alt er mulig 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå