Ts91 Skrevet 25. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2018 (endret) Jeg kjøpte meg en billig racer for ikke så lenge siden. Etter rundt 15-20 turer har denne "tappen" på bildet begynt å subbe inntil kjede og lager en merkelig lyd (skvise-lyd) når jeg trår forsiktig. Hva slags funksjon har denne? Etter å skrudd den noen mm ut så fikset det seg og lager ikke noe mer lyd. Jeg har ikke sett denne på andre sykler så tenkte bare å høre her om noen vet? http://bildeopplaster.no/D6R Endret 25. oktober 2018 av Ts91 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 26. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2018 Det er en kjedefanger som skal hindre at kjeden detter ned på rammen, om kjeden skulle hoppe av på innsiden.Den skal være montert nedenfor kjeden og skal ikke subbe borti noe. Lenke til kommentar
Ts91 Skrevet 26. oktober 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2018 Det er en kjedefanger som skal hindre at kjeden detter ned på rammen, om kjeden skulle hoppe av på innsiden. Den skal være montert nedenfor kjeden og skal ikke subbe borti noe. Ja, det var det jeg trodde. Merkelig at den begynte å subbe borti etter noen turer siden sykkelen er helt ny. Takk for svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå