Atib Azzad Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Hvorfor må man ha ett alternativ? Det er jo ikke som om Harald ville etterlatt seg noe maktvakuum. 3 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Sosialister er ivrige på å bryte ned Norge. Maser om 350 millioner, imens vi bruker 250 milliarder på ikke vestlig innvandring i sosialismens navn. Blir latterlig for SV raddiser å bruker KR, da alle vet at luftslottet multikultur koster 100 ganger mer! Kongens funksjon er å samle nasjonen i kriser og fred. Kongehuset motto er «Alt for Norge» jeg hadde aldri tjenestegjort for Norge uten kongen. Det vet jeg mange mange flere tenker. Feige sosialister på ytterste ekstremvenstre skal aldri få lov å ødelegge vår Nasjon! Ikke-sosialister er også imot konge. Kongen samler ingenting. Jeg tjenestegjorde på tross av kongen, ikke på grunn av. Mange tenker som meg. Du vet, de med ekte urnorske tanker. Ikke nye multi-kulturelle tanker som deg. 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Om man skal fjerne kongehuset, så blir ikke alternativet gratis.Alternativet kan utmerket bli gratis ... om han ikke erstattes med noen andre. 2 Lenke til kommentar
jallajall Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Er vel greit med et alternativ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå