Entity extraction Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Etter at jeg har slettet cookies, cache, temp osv. så husker IE noen av de sidene jeg har besøkt. F.eks dersom jeg skriver bokstaven "V" eller "k" så husker IE at jeg har besøkt sider som begynte på disse bokstavene. Hvordan fjerner jeg "hukommelsen" til IE fullstendig. V God Jul Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Verktøy -> Alternativer -> Slett Logg mvh Pantera Lenke til kommentar
Freeload Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Du må slette history - det skulle ordne sakene. (Velg fra menyen)Tools->Internet Options... og Trykk på knappen for "Clear History" Eller skifte til Opera - der kan du tømme slikt når du lukker nettleseren. Endret 18. desember 2003 av Freeload Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Har ikke dette noe med såkalt "autofullfør" å gjøre? Lenke til kommentar
Mr_Snuffles Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Dette styres, som nevnt, av autofullfør-funksjonen i IE. For å skru av denne gå til Tools->Internet Options->Content og trykk på knappen 'Auto Complete...' under 'Personal Information'. Her har du mulighet for å skru av autofullføringen for webadresser, forms og passordfelter. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Flott, autofullfør av gjorde biffen Takk for hjelpa V Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Du mener sånn at hvis du skriver S .. så kommer alle SEX sidene opp ? hehe .. leit problem hvis du skal vise foreldrene dine noe på siden www.sol.no f.eks. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå