oxbow Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Om noken her som kan anbefale jamo høytalere til ca 2k, Helst under. Det er forhøytalere det er snakk om, Et par altså! Takk på forhand -OxBoW- Endret 18. desember 2003 av oxbow Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 2000,- pr par eller pr stk? tviler sterkt på at du finner noen jamo til 2000,- pr par hvertfall uten og kjøpe brukt. visst det er pr stk så har du jo Jamo E850 til ca 2k pr stk. Lenke til kommentar
Bose Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Bygg heller selv til den prise.Du får faktisk VELDIG gode høyttalere dal. Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Såg noen til 895,- per stk her på en butikk. Jamo, fordi de er gode. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 kjøp de da.. men som sagt tviler på at du finner noen brukbare jamo til den prisen, med mindre det er eldre modeller som selges ut, eller brukt. det billigste jeg har sett er vel rundt 3-3500 for et par gode jamo.. gulvstående da! regner med det er det du skal ha, finner sikkert billigere visst du bare er ute etter et par små bokhylle høyttalere.. ville ikke anbefale deg og bare kjøpe jamo fordi det er jamo.. synes selv at jamo er et godt merke men har ikke mye til overs for disse billige jamo'ene.. da tror jeg faktisk heller at jeg ville kjøpt "gale" eller omså "proson".. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) ville ikke anbefale deg og bare kjøpe jamo fordi det er jamo.. synes selv at jamo er et godt merke men har ikke mye til overs for disse billige jamo'ene.. da tror jeg faktisk heller at jeg ville kjøpt "gale" eller omså "proson".. Helt enig. Jeg hadde et par gulvstående Jamoer (e 470) Det var iallefall noe dritt. Endret 19. desember 2003 av cdrom Lenke til kommentar
veloek Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 JAMO POWER 120 er konge høytalere... Basselementet i en av mine røyk, så jeg erstattet d med et biltema-element... funker faktisk bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå