Kenneth Solfjeld Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Hei! Kjøpte en Samsung Galaxy Note 9 i forrige uke. Med telefonen fulgte Gear IconX, som ankom i posten i går. Mindre enn 24 timer tok det før de sviktet. Eller det vil si; jeg har hatt småtrøbbel med dem helt siden jeg fikk de opp og gå, men i dag droppet lyden kraftig på høyre earbud. Har prøvd både soft og hard reset. Har reinstallert programvare. Har renset earbudsene med medfølgende børste. Har byttet filter (de små runde som følger med). Har ikke flere alternativer å velge mellom. Noen med lignende erfaringer, som har funnet en løsning man kan leve med? Er det verdt å returnere dem, eller vil samme problemene bare gjenta seg? Litt synd at dårlig design skal ødelegge, for det var tross alt OK lyd i disse. Perfekt å bruke, når B&W P7 av og til blir litt mye å drasse på. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Kjipt at du opplever rusk i systemet med disse. Mine fungerer teknisk som de skal - men lydopplevelsen er noe av det dårligste jeg har opplevd. At Samsung bruker disse proppene til å lokke folk til å kjøpe Note9 er et sjakktrekk da proppene aldri ville overlevd/skapt salg alene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå