Zafar Iqbal Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Utofrdring: Jeg har en pdf fil med 60 sider.Dette kan være alt fra 40-50 fakturaer. Noen er på 2 sider og er separert med blanke sider. Jeg ser at folk har klart å løse det med script at dersom det er blank side skal sider mellom de 2 blanke sidene opprettes som en pdf fil. Men jeg får det ikke til. Nedenfor en kode som jeg har brukt i en annen sammenheng, kansje den kan tilpasses til dette formålet. På forhånd takk for hjelpen. /* Splitt pages */ // Iterates over all pages and find a given string and extracts all // pages on which that string is found to a new file. var pageArray = []; var stringToSearchFor = "INVOICE NUMBER"; for (var p = 0; p < this.numPages; p++) { // iterate over all words for (var n = 0; n < this.getPageNumWords(p); n++) { if (this.getPageNthWord(p, n) == stringToSearchFor) { pageArray.push(p); break; } } } if (pageArray.length > 0) { // extract all pages that contain the string into a new document var d = app.newDoc(); // this will add a blank page - we need to remove that once we are done for (var n = 0; n < pageArray.length; n++) { d.insertPages( { nPage: d.numPages-1, cPath: this.path, nStart: pageArray[n], nEnd: pageArray[n], } ); } // remove the first page d.deletePages(0); } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå