AfterGlow Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Snodig sårbarhet i spillet.Her blir Grand Theft Auto V-spilleren drept av hacker mens hans spiller i enspillermodus Lenke til kommentar
G Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Syk overskrift. Jeg forventet meg "black mirror"-tilstander her, med reelle mord gjort via internettet. Men, nei det var in-game dreping 7 Lenke til kommentar
indigostardust Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Overskriften var litt i drøyeste laget kansje? xD 2 Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Man skal være ganske sprengt for å ta overskriften bokstavelig. 2 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Overskriften var uklar, så vi endra den. Bør ikke være noe mer tvil om hva som har skjedd nå. 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Man skal være ganske sprengt for å ta overskriften bokstavelig. Nja, man kan også være litt sulten på sensasjonelle hendelser. Det første som slo meg var faktisk at noen hadde fått lurt noen på en eller annen med på noe virkelig dødelig. Det var det jeg ventet på med den overskriften. Å drepe folk i GTA5 er jo slik som skjer støtt, selv om det via admin mods er litt egenartet da. Så drap in-game er ikke særlig nyhetsverdig. Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Nja, man kan også være litt sulten på sensasjonelle hendelser. Det første som slo meg var faktisk at noen hadde fått lurt noen på en eller annen med på noe virkelig dødelig. Det var det jeg ventet på med den overskriften. Å drepe folk i GTA5 er jo slik som skjer støtt, selv om det via admin mods er litt egenartet da. Så drap in-game er ikke særlig nyhetsverdig. At det er i enspillermodus er ganske relevant da. Hvis noen hadde blitt lurt til å dø i virkeligheten tror jeg ikke om hva slags spillmodus det var. "Her blir Grand Theft Auto V-spilleren SWATtet og drept mens hans spiller i enspillermodus" Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 av ren nysgjerrighet, hva var den gamle overskriften? Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 av ren nysgjerrighet, hva var den gamle overskriften? Som i OP. Her blir Grand Theft Auto V-spilleren drept av hacker mens hans spiller i enspillermodus Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Burde ikke hacker gjøre det klart at det var in-game? 1 Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 tittelen burde hete "hacker funnet drept av død person" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå