Habazut Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Har sist ukene sette denne taggen rundt omkring i Oslo. Jeg skjønner at Usain er ordspill på "you sain'"... men skjønner ikke budskapet.. Er det jeg som er helt dust i huet? Lenke til kommentar
Habazut Skrevet 29. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2018 Ingen som kan "hjelpe" meg? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Det er nok et ordspill på "you saying". "Usain Bolt?" blir da "You saying bolt?". Lenke til kommentar
Habazut Skrevet 29. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2018 Det er nok et ordspill på "you saying". "Usain Bolt?" blir da "You saying bolt?". som jeg skrev i posten... skjønner jeg at Usain er you saing.... men hva har pant med saken å gjøre? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Er som skrevet det som står der, men eg skjønner heller ikke hva Bolt og pant har "til felles" her. Latterlig dårlig uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Er som skrevet det som står der, men eg skjønner heller ikke hva Bolt og pant har "til felles" her. Latterlig dårlig uansett. Latterlig dårlig selv om du ikke skjønner den...? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Latterlig dårlig selv om du ikke skjønner den...? Virker som eg ikke er alene med å ikke se poenget, eller "vitsen" her, og om en ikke skjønner slike ting så blir mye av hele poenget med "taggen" borte. Så derfor latterlig dårlig, ja. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 som jeg skrev i posten... skjønner jeg at Usain er you saing.... men hva har pant med saken å gjøre? Jeg leste antakelig ikke posten din godt nok. Må innrømme at jeg heller ikke skjønner hva som er poenget. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Latterlig dårlig selv om du ikke skjønner den...?Det er latterlig dårlig skrevet når ingen skjønner som er skrevet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå