HDSoftware Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Heisan, vet ikke om dette er rett plass, men fikk akkurat en mail fra automailer.diskusjon.no med følgende innhold: HDSoftware, sartmonax2 har startet en personlig samtale med deg, med tittelen "H︀e︀eey︀, y︀o︀u re︀a︀l︀ly n︀e︀ed t︀o s︀ee t︀hi︀s g︀i︀r︀l︀s". sartmonax2 skrev: Jeg går ut ifra at dere har en eller annen retningslinje mot sånt. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Jeg fikk selv samme. Anbefaler å klikke, mange fine babes rett i nærheten av *MITT NABOLAG*. Fra spøk til alvor. Bruk rapporteringsknappen som finnes inne i tråden med den personlige meldingen Lenke til kommentar
fjs Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Som Mixy skriver, bruke rapporterings knappen og slett meldingen. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Det har vært et spambot angrep i natt. Admin har tatt grep for å stenge de ute. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Takk for tilbakemelding. Det har vært et spambot-angrep i natt, hvor det har blitt opprettet brukere for å sende spam via personlig melding. Vår flinke utvikler har satt i gang tiltak. Jeg fjernet forøvrig linken i gjesteinnlegg. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Så det er ingen hotte jenter som vil pule meg gratis? Faen ass. 3 Lenke til kommentar
stianooh Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Joda.. Du får de bare ikke servert på innboks først. De er nok rett i nærheten uansett. 3 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 (endret) Alle kontoene er nå utestengt og vi har satt i verk tiltak for å unngå misbruk av meldingssystemet i fremtiden. Beklager ulempene. Mer informasjon er nå her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1828603 Endret 25. oktober 2018 av TSP 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå