worldin Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 når jeg er i settings for skjermkortet (der man stiller på oppløsning osv) og hvis jeg trykker på OpenGL optionen så lukker skjermegenskaper seg , hvorfår gjør de det ? er det noe galt med driverne eller hvordan den er installert? jeg bruker win2k3 og under installasjon begynner den å kødde noe med Windows XP 64-Bit versjon og så vil den ikke fullføre , men jeg bare legger inn driverne ved hjelp av maskinvare egenskaper.... Lenke til kommentar
dominus Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 bogus i skjermkortdriver. fjern og innstaler på nytt. men resten av teksten din forsto jeg ikke noe av Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 ...jeg bruker win2k3... Hæ? des,OUT! Lenke til kommentar
worldin Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 jeg Bruker windows Server 2003 hvis det er noe lettere å forstå når jeg installerer driveren så står det øverst i høyre jørne Windows XP 64-bit og så kommer det at den ikke finner display drivers og så avbryter den installasjonen. Jeg får lagt inn driverne ved å avinstallere de gamle og ta manuell installasjon når den der tingen popper opp i begynnelsen av windows start. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå