Gå til innhold

se alle reklamene på HW.NO

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt forslag.

Selv har jeg disablet all reklame, da jeg synes det er irriterende og får siden til å se ut som et sirkus.

Men kunne tenkt meg en side hvor jeg disablet filtrering for å sjekke innom for gode tilbud med jevne mellomrom :) For en gang i blandt dukker det opp link til ukens tilbud vare som er skitbillig osv.

Lenke til kommentar
Noen ganger ønsker jeg å finne tilbake til annonser som jeg har sett på førstesiden før på dagen.

Finnes det en mulighet for dette, at alle annonsene ligger på en side?

(Gjelder seff. hw.no)

Dessverre er ikke det mulig uten masse manuell jobbing fra vår side. Når det er sagt så er det bare å reloade sidene så dukker annonsene opp på nytt.

Lenke til kommentar
Noen ganger ønsker jeg å finne tilbake til annonser som jeg har sett på førstesiden før på dagen.

Finnes det en mulighet for dette, at alle annonsene ligger på en side?

(Gjelder seff. hw.no)

Dessverre er ikke det mulig uten masse manuell jobbing fra vår side. Når det er sagt så er det bare å reloade sidene så dukker annonsene opp på nytt.

det er for knotent å få til matche!

Det burde ikke være noe problem for dere? Alle bildene ligger vel ett sted før de legges ut? Må jo bare være å bruke nesten samme kode som på forsiden. Er ikke helt umulig at dette vil være god butikk for dere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...