PIIIpower Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Noen ganger ønsker jeg å finne tilbake til annonser som jeg har sett på førstesiden før på dagen. Finnes det en mulighet for dette, at alle annonsene ligger på en side? (Gjelder seff. hw.no) Lenke til kommentar
shahin Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Godt forslag. Selv har jeg disablet all reklame, da jeg synes det er irriterende og får siden til å se ut som et sirkus. Men kunne tenkt meg en side hvor jeg disablet filtrering for å sjekke innom for gode tilbud med jevne mellomrom For en gang i blandt dukker det opp link til ukens tilbud vare som er skitbillig osv. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Noen ganger ønsker jeg å finne tilbake til annonser som jeg har sett på førstesiden før på dagen. Finnes det en mulighet for dette, at alle annonsene ligger på en side? (Gjelder seff. hw.no) Dessverre er ikke det mulig uten masse manuell jobbing fra vår side. Når det er sagt så er det bare å reloade sidene så dukker annonsene opp på nytt. Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 hva med å å ha alle reklamene du har på en cd, også på en annen "same side med reklame??" hadde vært digg, alt du hadde trengt er litt coding vell ok en del coding, Spesielt reklamen for hardware til pc'n? MR_T Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Noen ganger ønsker jeg å finne tilbake til annonser som jeg har sett på førstesiden før på dagen. Finnes det en mulighet for dette, at alle annonsene ligger på en side? (Gjelder seff. hw.no) Dessverre er ikke det mulig uten masse manuell jobbing fra vår side. Når det er sagt så er det bare å reloade sidene så dukker annonsene opp på nytt. det er for knotent å få til matche! Det burde ikke være noe problem for dere? Alle bildene ligger vel ett sted før de legges ut? Må jo bare være å bruke nesten samme kode som på forsiden. Er ikke helt umulig at dette vil være god butikk for dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå