tbone Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Har dere noen ledige stillinger? Hadde du visst hvem arbeidsgiveren er, så er det vel ikke sikkert du er like interessert.. Jeg for min del har bestilt dette: PC: Fujitsu Siemens Scaleo 600 P4 3,0 GHz HT. 512 MB DDR-RAM. GeForceFX 5600 256 MB DDR ViVo DVI-I. Harddisk 320 GB IDE/7200 rpm (2 x 160). DVD og DVD+RW/R+. Lyd Creative Labs Audigy 2. Trådløs multimedia tastatur og optisk mus. Inkludert: 3 års Hjemme-PC forsikring, 3 års brukerstøtte, 3 års på stedet garanti. Skjerm: FSC Scaleoview S19-1 - 19? LCD Flatskjerm, DVI. Printer: Canon i560 Høytalere: Creative Cambridge SoundWorks, MegaWorks THX 5.1 550 Videokamera: Canon MVX 150i Alt dette vil med mitt skattetrekk koste meg ca 611.- per mnd i 3 år.. Fornøyd med tilbudet jeg... Endret 18. desember 2003 av tbone Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 vlir jo litt penger da:) Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 vlir jo litt penger da:) Joa, han må sikkert jobbe 4 til 5 timer i mnd bare for å få råd til det Når du er i jobb og får skattefordel av det, så er jo det der nesten ikke penger. Som en av våre nye landsmenn ropte på markedet en varm sommersdag; "Kjempe gratis! Kjempe gratis. Kom å kjøp!" Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Hvis det er mulig, så kjøper du dobbelt opp og selger en stasjoner og en bærbar. Da vil du jo tjene inn alle penga med en gang og får på en måte "gratis" pc'er. Du får sikkert nok penger igjen til å oppgradere noen komponenter også. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 hehe den var god JoKr Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Hadde du visst hvem arbeidsgiveren er, så er det vel ikke sikkert du er like interessert.. Jeg for min del har bestilt dette: mener du med det ? Endret 18. desember 2003 av |SeVen| Lenke til kommentar
fjallur Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Det vil jo kunne ses på som avtalebrudd fra kunden sin side i.o.m. at varen tilhører dataleverandøren helt til de 36 mnd er over + at du må kjøpe ut pc'n! Greit at du sparer litt penger, men husk at det finnes noen negative sider ved disse hjemme-pc avtalene. Husk at det er i statens interesse og også program å gi nordmenn opplæring i data. Klart vi bare hører alt det positive da Lenke til kommentar
tbone Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Hadde du visst hvem arbeidsgiveren er, så er det vel ikke sikkert du er like interessert.. Jeg for min del har bestilt dette: mener du med det ? Det var bare en fleip relatert til at arbeidsgiveren ikke akkurat er populær her på forumet... Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Okey, men jeg tror hele norge liker min arbeidsgiver Endret 18. desember 2003 av |SeVen| Lenke til kommentar
tbone Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Ehhh... hvorfor er min arbeidsgiver upopulær her på forumet ? Ok...mulig jeg har bærsja på leggen...Bare regna med du jobba i samme konsern som meg siden du har fått samme tilbud Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Du tar det tillbudet. Min lillebror kjøpte nettop et likt et, hordaland fylkeskomune sitt. En like kraftig Compaq maskin, kostet han ca Nok3000 (dog den prisen ble liten pga at pappa kjøpe flatskjemen, skriveren, scanneren av han og bredbåndet vårt ble billigere pga skattefordeler). Lenge leve hjemmepcordningen:-P Jeg kan ikke fordra compaq, men selv jeg hadde tatt det tillbudet om jeg hadde fått det. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Ehhh... hvorfor er min arbeidsgiver upopulær her på forumet ? Ok...mulig jeg har bærsja på leggen...Bare regna med du jobba i samme konsern som meg siden du har fått samme tilbud Vi har jo ikke fått samme tilbud. ?! Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Det var Jæ*** billig. Løp å kjøp man! Lenke til kommentar
tbone Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Ehhh... hvorfor er min arbeidsgiver upopulær her på forumet ? Ok...mulig jeg har bærsja på leggen...Bare regna med du jobba i samme konsern som meg siden du har fått samme tilbud Vi har jo ikke fått samme tilbud. ?! Huff..jeg roter fælt i dag jeg ser det nå at maskinene ikke er helt like (bare nesten) Sorry, tror jeg går å legger meg Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Betaler 80 kr per.mnd i 3 år for den bærbare. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Huff..jeg roter fælt i dag jeg ser det nå at maskinene ikke er helt like (bare nesten) Sorry, tror jeg går å legger meg Hehe Skjønner hva du mener, så jeg prøver å ikke poste her på forumet uten at jeg leser innlegget mitt 4 ganger når jeg er trøtt. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 hehe bra huske regel:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå