Gå til innhold

Telenor med svært solide resultater: - Dette bekrefter våre styrker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Triste nyheter. Selskapet som i sin tid ble bygget opp av skattepenger, ble privatisert og alt for dominerende i det norske markedet melker nå skattebetalerne stadig råere. Jeg savner Televeket - noen effektiviseringsreformer der, a la Posten, så tror jeg vi hadde fått langt bedre teletjenester til en langt lavere pris enn i dag.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Apple og nvidia melker jo kundene også, forstår ikke hvorfor folk boikoter telenor mobil?

At folk ikke har noe valg på kabeltv og bredbånd er jo en ting.

Men veldig mange føler seg tvunget å bli fullverdi telenor kunde, hvis ikke får man verken tv eller internett.

Lenke til kommentar

Men produsentene får ofte og selgerne ekstra betalt for å skyte av kjente merkevarer, er ekstra reklame på kjente merkevarer.

Nå er det nødvendig å bruke skattemidler på noe NSB hadde aldri overlevd kun på billettinteker heller ikke akers sykehus. Hvis de ikke hadde fått intekt fra staten, heller ikke ville skolene overlevd.

Men er jo sant prisene kunne vært lavere. Og myndighetene burde gripet inn tidligere.

Lenke til kommentar

For svarte da LMH1, kan du prøve å forstå hva det folk skriver handler om før du svarer?!

Simen1, jeg bøyer meg i støvet for tålmodigheten du har i møte med LMH1... For meg har det kokt over for lengst. Omtrent alt han skriver i enhver tråd er irrelevant.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det kvalteten eller prisen som er klagernes største problem? Hvis det er prisen, og utbyttene så går det jo an å kjøpe Telenor aksjer da, slik at utbyttene balanserer dine kostnader. I år er det delt ut 4,20 23.Mai, 4,40 2.Oktober og et ekstraordinært utbytte på 3,90 som kommer 1.11 eller totalt 12,50 pr aksje.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...