akelbo Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 For å rekke datoen har utvikleren riktignok valgt å utsette mye av innholdet.DayZ skal fortsatt lanseres i år Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 De har hatt 5 år+ på seg også har de enda ikke klart å få på plass ting de har lovet. Det er for dårlig. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Er det igjen noen spillere i dette spillet i det heletatt? Lenke til kommentar
Laksemanden Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 regner med at når det nå endelig slippes i fullversjon, så kan man levere det tilbake i steam store ? i og med at de har knapt oppfylt noe av løftene sine, og 5 år for seint. 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Kan ha forståelse for at dert er vanskelig å få til dører som kan åpnes begge veier. Haha, kan se langt etter helikopter tror jeg. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Kan ha forståelse for at dert er vanskelig å få til dører som kan åpnes begge veier Har du dører hjemme som åpnes begge veier? 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Har du dører hjemme som åpnes begge veier? Nei, hadde heller ingen snekker som har lovet meg dører som kan åpnes begge veier, for så 5 år senere informere om at det ble for vanskelig å lage... "Av innhold som tidligere har blitt lovet, men som nå ikke introduseres før en gang etter lansering er helikoptre, klatring og kasting av granater. Det ble også for vanskelig for teamet å implementere dører som kan åpnes begge veier" 1 Lenke til kommentar
TB-Iceman Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Som jeg sa for 5 år siden, de skulle ha brukt Arma 3 sin spillmotor så kunne de ha fokusert på Zombie AI istedenfor alt annet dritt dem ikke har klart å fått fikset. Er tilogmed Arma 3 zombie mods som gjør ting MYE bedre enn det standalone noen gang har klart. "Basebygging, men ingen helikoptre" ganske sykt siden de faktisk bruker spilmotoren til "Take on helicopters" som kom ut i 2011. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Trodde dette skulle lanseres sammen med Half-Life 3 Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Syntes også at det er vittig at de har planlagt med en beta-periode før release. Skulle tru kvoten deres på dette var brukt opp nå......men det var kanskje alfa vi har hatt de siste 5 årene. I så fall så er det jo et skritt i riktig retning. Synd jeg er ferdig med det spillet for lengst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå