IceCool Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Min optiske MS 3.0 mus streiket innenfor garanti tiden og jeg returnerte den til Komplett.no Da jeg fikk "godkjent" returvaren som hadde en defekt på scroller hjulet, ringte jeg komplett, de ville automatisk sende samme vare i garanti bytte, enda jeg hadde skrevet på retur beskrivelsen at jeg ved eventuellt garanti bytte ønsket annen vare og hadde da valgt Optisk MS 4.0 mus og understreket det med signal rosa markør tusj. På retur avdelingen spurte de bare etter vare nr på det jeg ville ha i garanti bytte og så var det iorden uten noe om og men (selv om min valgte vare kostet 4 kr mere hehe) Så sender dere noe i retur til komplett og vil ha annen vare istedenfor så må dere tydeligvis ringe, for papirene dere legger ved og hva dere skriver og markerer spiller vist ingen rolle, for det går tydeligvis automatisk. Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Ingen andre som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Nei, har returnert en god del til komplett.no. Har bare beskrevet at jeg ville ha en annen vare i bytte, har fått dette hver gang. Har bare gjort dette med skjermkort da. Men regner med at det er samme praksis uansett Så jeg tror nokk de som sitter å godkjenner dette har gått seg hus forbi at du skulle ha en annen vare i bytte. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg haddet 9700pro fikk 9800pro uten kostnad, gikk fra å være forbanna til j...... glad , pga dette skall jeg handle på komplett selv om de er dyrere, liker god kundebehandling, de har kjønt det!!. PÅ mpx måtte jeg krangle i 2 mnd fordi min maxtor 2000 diamond + jusket noe j...... ville helst ha en western digital som var billigere, men nei da etter to mnd, uker uten svar fikk jeg ny maxtor, det er greit men i kontrast med komplett er det natt og dag!!! Lenke til kommentar
visdomstanna Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 I september kjøpte jeg en LCD hos Komplett.no. Mot slutten av november takket den for seg og forble svart på tross av alle forsøk på gjenopliving. Sendte den så til Komplett.no slik at de kunne sende en ny, Men neida. Etter en tids venting får jeg beskjed om at skjermen er sendt til underleverandør for reparasjon og at jeg nok må klare meg uten skjerm frem til over nyttår! Det var noe til service! Takk og lov for at det finne andre aktører i dette markedet.. Lenke til kommentar
joffe11 Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 I september kjøpte jeg en LCD hos Komplett.no. Mot slutten av november takket den for seg og forble svart på tross av alle forsøk på gjenopliving. Sendte den så til Komplett.no slik at de kunne sende en ny, Men neida. Etter en tids venting får jeg beskjed om at skjermen er sendt til underleverandør for reparasjon og at jeg nok må klare meg uten skjerm frem til over nyttår! Det var noe til service! Takk og lov for at det finne andre aktører i dette markedet.. Gjelder ikke kjøpsloven her. Sier ikke den noe om at selger har rett til å utbedre feilen inenfor en viss tid. (husker ikke helt hvor lang tid dette er). Sjekk det opp, så kan du muligens kreve å få en "låne" skjerm i mellomtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå