Gå til innhold

R8500, Trueform og drivere ?

Anbefalte innlegg

Heisann...

Sitter her med drivere 6025, virker meget bra på mitt R8500 retail kort, men, av nysgjerrighet innstallerte jeg Radeonator 1.60, her fikk jeg se at

"checkbox'en" for Trueform ikke var haket av, trodde at Trueform var standard messig på fra ATI sine drivere, men jeg tar kanskje feil ?

Mvh

Jan Fredrik Lund

jflund@sensewave(nospam).com

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først må du sette på haken, deretter trykker du apply, så lukker du Radeonator, deretter starter du opp Radeonator igjen, nå skal du kunne endre "slider'en".

Satte min til 7 og fikk i 3Dmark2001 (ikke SE) 7521poeng. Uten Trueform (0) får jeg 7541poeng, ikke stort man taper med andre ord...

I Windows ME får jeg 7889poeng. Vet ikke om Trueform er på her da Radeonator ikke virker, og Radeon Tweaker ikke støtter fult ut 8500 kortet.

System:

Intel P4-1.8Ghz

512Mb DDR (cas 2.5)

Abit BD7 Raid

Ati Radeon 8500 Retail (ikke klokket) (driver 6025)

Soundblaster Live 5.1

Windows XP

Mvh

JF

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-04 20:09, Desdichado skrev:

Først må du sette på haken, deretter trykker du apply, så lukker du Radeonator, deretter starter du opp Radeonator igjen, nå skal du kunne endre "slider'en".

Satte min til 7 og fikk i 3Dmark2001 (ikke SE) 7521poeng. Uten Trueform (0) får jeg 7541poeng, ikke stort man taper med andre ord...

I Windows ME får jeg 7889poeng. Vet ikke om Trueform er på her da Radeonator ikke virker, og Radeon Tweaker ikke støtter fult ut 8500 kortet.

System:

Intel P4-1.8Ghz

512Mb DDR (cas 2.5)

Abit BD7 Raid

Ati Radeon 8500 Retail (ikke klokket) (driver 6025)

Soundblaster Live 5.1

Windows XP

Mvh

JF

3DM2K1 Støtter ikke TruForm, ergo kan ikke TruForm enablingen ha noe impact på scoren din, det er nok en tilfeldighet. Kjør testen en gang du nettopp har boota, og en gang senere etter at du har spilt, surfa, m.m, da synker også scoren din!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...