Odd R. Valmot Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Telenor spiser egen kabelvirksomhet Lenke til kommentar
G Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 (endret) Aldersgruppen 50 til 79 år ser 222 minutter lineært daglig Skal en del ekstraminutter til for å skape det gjennomsnittstallet der. Hvor stor er nyhetsandelen kontra underholdningsandelen? Endret 23. oktober 2018 av G 1 Lenke til kommentar
kmlund Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Kan skrive under på at navnelikheten er forvirrende. Vi kabel hjemmeog satellitt på hytta, begge Canal Digital. For en tid tilbake kom det en ny dekoder i postkassen med beskjed om at den gamle måtte skiftes av en eller annen grunn jeg ikke husker. Men det var ikke noe som fortalte hvilken canal digital dekoderen kom fra, og siden alle våre dekodere virket i ble den nye liggende i esken i flere måneder. Husket å spørre en gang jeg var i kontakt med kundestøtte i en annen sammenheng... 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 den nye Telenorboksen ha opptakene på disk. Den kommer med en harddisk på 1 TB 1 TB, blir det vel snurredisk? Hadde nesten trodd på SSD (kanskje 500 GB) når de først tar "bryet" men enda en ny type dekoder Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 1 TB, blir det vel snurredisk? Hadde nesten trodd på SSD (kanskje 500 GB) når de først tar "bryet" men enda en ny type dekoder Hvorfor vil du halvere opptakstiden for raskere responstid på videofiler? Slike filer er typisk lagret sekvensielt slik at responstid (ms) har tilnærmet null betydning med mindre du bare spoler igjennom alle klippene da. Hastigheten er mer enn tilstrekkelig for konstant avspilling i 4K på en tradisjonell snurredisk. Dessuten, billigste 500GB SSD koster 774 kroner, til den prisen (+25 kroner) får du en disk på 3TB. Eller du kan kjøpe en 2TB disk til 589. 2 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Hvorfor vil du halvere opptakstiden for raskere responstid på videofiler? Fordi jeg sjelden/aldri benytter opptakfunksjon, og ser for meg mindre støy/varme med SSD Skal dog innrømme at det var veldig egoistisk ønske da. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå