Gjest Slettet+6132 Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Veldig bra at det endelig kommer noe nytt - stor kudos til HB!Bruker man mobilen lite, og derav lite datatrafikk blir regning fortsatt relativt stor da de første MBene er priset relativt høyt. Nesten som man kan gå for et standard 1GB abonnement, kontantkort eller et norgesabonnement hos Telipol.Om HB virkelig ønsker å ta opp kampen bør de tilby det samme som nå, men i tillegg datapakker. Først da blir det 100% valgfrihet for kundene. Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Om HB virkelig ønsker å ta opp kampen bør de tilby det samme som nå, men i tillegg datapakker. Først da blir det 100% valgfrihet for kundene. Datapakker er jo nettopp det selskapet mener er urimelig for kunden, så det ville jo være å slå bein under egen reklame. Om du vil ha datapakker kan du velge blant de andre rimelige selskapene. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Jeg porterte hovednummeret mitt over til Happybytes i dag tidlig som kun skal brukes til ringing og meldinger, 50 kr mnd er flott pris og ikke minst så har de gode priser til spesialnummer o.l. sammenlignet med andre billigoperatører. Portering gikk fint og gratis tvillingsim + to datasim er ikke noe å klage over at de gir deg uten ekstra kostnad. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Sant nok det med SIM-prising 0 kroner. Men, SIM-prising blir vel også veldig billig for operatørene egentlig når ESIM tar over (noe som ikke er særlig utbredt i dag). I dag med SIM så er det naturligvis postgangskostnader og noen kroner for chip + plastikkort. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Må si jeg liker det jeg ser og leser på siden deres. Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Ser ut som HB har satt etableringskostnad på ekstra sim :/ Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 Ser ut som HB har satt etableringskostnad på ekstra sim :/ Det er uansett bare frimerker og glansbilder i forhold til konkurrentene som skal ha opp mot 200kr per ekstra sim Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 De 100 minuttene du får på det aboet til kr 20: Får du ubrukte minutter med deg videre, i tillegg til de nye 100 minuttene du får hver måned? Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 De 100 minuttene du får på det aboet til kr 20: Får du ubrukte minutter med deg videre, i tillegg til de nye 100 minuttene du får hver måned? Nei. Det er 20 kr for muligheten til å benytte deg av de 100 min/sms/mms per måned. Bruker du dem ikke, blir alt nullstilt til neste måned. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 Det jeg regnet med, var bare ikke helt sikker.Tror nemlig jeg befinner meg i grenselandet der, og vurderer det på kr 20 opp mot det på kr 50 med fri bruk av ring/smsDa slipper man ha det litt forstyrrende i bakhodet de få gangene man sitter litt lengre tid i telefonen.På den annen side, er det jo litt dumt å betale kr 30 mer hver mnd, hvis man stort sett sjelden går over 100 min. Litt vanskelig valg.. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 Det er jo ikke det, det er snakk om 30,- Betaler det samme for en vannflaske på bensinstasjonen Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 Det er opp til vurdering her også. Skal se hvor mye mobildata jeg bruker etter skolen er ferdig i desember og fagprøven er bestått, om bruken går ned før happybytes vurderes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 Prisene for overforbruk er uansett til å holde ut dersom man skulle gå over pakken man har på tale. 30 øre minuttet. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 (endret) Er jo billigere å droppe simkortet og kun bruke trådløs eller apper som bruker wifi? Hæ? Endret 17. november 2018 av hekomo 1 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 Hæ? Det er jo alltid billigere å ikke ha et produkt/tjeneste med månedlig sum enn å ha det. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 (endret) De har jo det "En og En" aboet også, der du bare betaler for bruk. 30 øre pr min. Er vel i praksis som Kontant-tlf, bare man får regning i stedet for å fylle på?Hvis man ikke bruker noe, får man vel null på faktura. Endret 17. november 2018 av Delvis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 Noen som vet om de har minimumsbeløp for fakturering? Litt kjedelig å måtte betale faktura på en tier. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 Jeg leste nettopp gjennom avtalevilkårene til happybytes. Der står det ingenting om minimumsfakturering. Men nå får man faktura på epost. Da koster det knapt noe som helst for happybytes å lage/sende faktura. Men kanskje det er lønnsomt for dem å sende ut faktura med litt større beløp en gang i kvartalet om man kun bruker f.eks 20,-/mnd i ringekostnader? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 Jeg leste nettopp gjennom avtalevilkårene til happybytes. Der står det ingenting om minimumsfakturering. Men nå får man faktura på epost. Da koster det knapt noe som helst for happybytes å lage/sende faktura. Men kanskje det er lønnsomt for dem å sende ut faktura med litt større beløp en gang i kvartalet om man kun bruker f.eks 20,-/mnd i ringekostnader? Vel, for MEG er det kjedelig å måtte slå inn alle tallene. Tror ikke de tilbyr hverken e-faktura, avtalegiro eller Vipps. Men jeg synes det er helt ok om de av den grunn klarer å holde prisene nede Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 Vel, for MEG er det kjedelig å måtte slå inn alle tallene. Tror ikke de tilbyr hverken e-faktura, avtalegiro eller Vipps. Men jeg synes det er helt ok om de av den grunn klarer å holde prisene nede De tilbyr avtalegiro. Legger du inn betaling på dato du får lønn på, om du får månedslønn utbetalt på fast dato, følger avtalegiroen dette. Når happybytes får efaktura, kan du velge å få avtalegiro og samtidig efaktura sånn at du også får fakturakopi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg