akelbo Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Blizzard har bekreftet innholdet i neste ukes smakebit.Slik blir demoen for World of Warcraft Classic Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 de burde heller lage world of starcraft 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Spilt WoW fra 2005 frem til nå, vet veldig godt hvordan det var før TBC kom. Og jeg savner det gode gamle. Før all transmog og wellfare epics, så ser virkelig frem til lanseringen. Egentlig helt utrolig hvor mye man husker fra 2005, raids, bosser, key-runs osv osv. Gleder meg! Lenke til kommentar
Beecher. Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Spennende! Har ikke spilt på 10+ år, men har testet et par private servers, blir liksom ikke det samme. Gleder meg stort til å besøke Azeroth igjen! Lenke til kommentar
jmalmin Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Blizzard burde kanskje ha sagt før de la ut virtual ticket at det var begrensa tid på classic demoen. Nei kommer ikke til å kaste bort tid på å spille noe jeg spilte for 14 år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå