Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Arg sur på klassekameratene mine!

Anbefalte innlegg

Hei! I går bombarderte noen i pc klassen min hybelen min med egg!! Nå vil jeg ta hevn!!! jeg har rpcnuke, men det skrues jo av av "shutdown -a".

Har dere noen andre tips? Kontroll over hdd'en og instillingene demmers hadde vært fett.

Hørt om subseven, men er det ikke trojanere der?

Jeg må få tatt hevn før jeg går i flint!!

Terje

Endret av foilltank
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva med netbust? dette er riktig nok ett program som gir deg en del kontrol over en infisert maskin med troja.

men vis du virkelig vil se dem svi :devil: da skal du anmelde dette til poletiet dette er mer eller mindre hærverk og faktisk en smule mobbing.. som kan bli enten noen dager i fengsel eller ett par tre tusen i bot + erstatning til den fornærmede altså deg

Lenke til kommentar

Hmmm, slikt vil bare gjøre at de vil hevne seg enda mere igjen og så ruller snøballen.

Det jeg ville gjort var å ta det opp med ledelsen på skolen din + sagt at du vurderer å politianmelde dette forholdet. Så jeg er enig med han over som nevnte om bot/fengsel/oppreisning. Ta også bilder + samle så mye bevis du kan om forholde. Evt vitner eller bilde/video bevis av gjerningsmennene/kvinnene i gjerningsøyeblikket er ikke å forakte. :)

Gå den riktige juridiske veien sier nå jeg, for om du Cracker (også poulært kalt hacking, som faktisk er feil ord for dette) dem med trojanere etc. etc. så kan du stå juridisk tiltalt for den aktiviteten de har.

Så du er klar over det. Tar avstand for slik cracking aktivitet jeg, når det går negativt ut over noen.

Men du velger jo selv hva du selv ønsker å gjøre. Jeg tror at du kan få en bedre og mere rettvis hevn om du tar det på en annen måte en det du fortalte i første posten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...