Barry White Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Hei! I går bombarderte noen i pc klassen min hybelen min med egg!! Nå vil jeg ta hevn!!! jeg har rpcnuke, men det skrues jo av av "shutdown -a". Har dere noen andre tips? Kontroll over hdd'en og instillingene demmers hadde vært fett. Hørt om subseven, men er det ikke trojanere der? Jeg må få tatt hevn før jeg går i flint!! Terje Endret 18. desember 2003 av foilltank Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 hva med netbust? dette er riktig nok ett program som gir deg en del kontrol over en infisert maskin med troja. men vis du virkelig vil se dem svi da skal du anmelde dette til poletiet dette er mer eller mindre hærverk og faktisk en smule mobbing.. som kan bli enten noen dager i fengsel eller ett par tre tusen i bot + erstatning til den fornærmede altså deg Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Ingenting er som et par pakker vanlig hvetemel som du "eskploderer" inne i deres hybler. Husk nå endelig å slenge inn et par glass vann etterpå............ Lenke til kommentar
DCreator Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 foilltank: smyg inn vnc og ta kontroll over pcen til dem du ikke liker... Jeg og en kammerat gjorde det på lillebroren min, og det var ufattelig løye... ellers kan du kanskje, om du er hard nok "ettercappe" kameratene dine litt, just for fun Lenke til kommentar
kosh Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 høres ut som en ekte n*rd Lenke til kommentar
bjalle Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Finn en konvolutt fra telenor kopier logoen på en skanner og lag et falskt brev som som sier at de vil miste tele linjen for 2 år på grunn av ulovlig nedlasting. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 gi dem ei god gammeldags trøndertæv Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Hmmm, slikt vil bare gjøre at de vil hevne seg enda mere igjen og så ruller snøballen. Det jeg ville gjort var å ta det opp med ledelsen på skolen din + sagt at du vurderer å politianmelde dette forholdet. Så jeg er enig med han over som nevnte om bot/fengsel/oppreisning. Ta også bilder + samle så mye bevis du kan om forholde. Evt vitner eller bilde/video bevis av gjerningsmennene/kvinnene i gjerningsøyeblikket er ikke å forakte. Gå den riktige juridiske veien sier nå jeg, for om du Cracker (også poulært kalt hacking, som faktisk er feil ord for dette) dem med trojanere etc. etc. så kan du stå juridisk tiltalt for den aktiviteten de har. Så du er klar over det. Tar avstand for slik cracking aktivitet jeg, når det går negativt ut over noen. Men du velger jo selv hva du selv ønsker å gjøre. Jeg tror at du kan få en bedre og mere rettvis hevn om du tar det på en annen måte en det du fortalte i første posten. Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Dette forumet er ikke opprettet for å få hjelp til å lage trøbbel for andre. I hvert fall ikke med hacking. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg