Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Arveoppgjør ved demens.

Sibling

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg sliter med å bli for personlig her men jeg er uføretrygdet og hjemløs. Med ingen mulighet til å komme på boligmarkedet.Salg av hytta var også mitt siste håp om å komme i posisjon til å kjøpe egen bolig. Uten at jeg kunne planlegge hva mor gjorde til slutt. Hytta var min base og adresse de siste 6-7 år. Jeg har bodd der om vinteren når mor ikke brukte hytta. Nå måtte jeg fjerne tingene mine og flytte innen dager fordi hytten var solgt til min yngre bror uten at jeg var orientert. Dette tar jeg som nok et bevis på at det var rett å kutte kontakt med mine søsken for flere år siden. Nok en gang narsissisme i praksis. Jeg har nå reist utenlands hvor jeg kan bo for en billig penge. Jeg er også spent på hva fylkesmannen sier men heller mot "cutting my losses" og komme videre i livet.Salgssummen er delt likt mellom arvingene og er på konto. That's my story and I'm sticking to it. Takk for at jeg fikk si det til noen.

Endret av Sibling
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Berømmer tidligere innlegg som sa at demente kan gjøre som de vil. Det viser seg å stemme.vergemål er en vits. Saken er advokatmat nå, ikke pga vergemål men pga amnen eiendom som fulgte med salget.ta gjerne kontakt om det er noe.

Lenke til kommentar

Berømmer tidligere innlegg som sa at demente kan gjøre som de vil. Det viser seg å stemme.vergemål er en vits. Saken er advokatmat nå, ikke pga vergemål men pga amnen eiendom som fulgte med salget.ta gjerne kontakt om det er noe.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...