Sibling Skrevet 13. november 2018 Forfatter Del Skrevet 13. november 2018 (endret) Hei, Jeg sliter med å bli for personlig her men jeg er uføretrygdet og hjemløs. Med ingen mulighet til å komme på boligmarkedet.Salg av hytta var også mitt siste håp om å komme i posisjon til å kjøpe egen bolig. Uten at jeg kunne planlegge hva mor gjorde til slutt. Hytta var min base og adresse de siste 6-7 år. Jeg har bodd der om vinteren når mor ikke brukte hytta. Nå måtte jeg fjerne tingene mine og flytte innen dager fordi hytten var solgt til min yngre bror uten at jeg var orientert. Dette tar jeg som nok et bevis på at det var rett å kutte kontakt med mine søsken for flere år siden. Nok en gang narsissisme i praksis. Jeg har nå reist utenlands hvor jeg kan bo for en billig penge. Jeg er også spent på hva fylkesmannen sier men heller mot "cutting my losses" og komme videre i livet.Salgssummen er delt likt mellom arvingene og er på konto. That's my story and I'm sticking to it. Takk for at jeg fikk si det til noen. Endret 13. november 2018 av Sibling Lenke til kommentar
Sibling Skrevet 14. november 2018 Forfatter Del Skrevet 14. november 2018 (endret) For de som er interessert i narsissisme og søsken; se linda martinez lewi. Det handler om å påføre smerte. Økonomisk, følelsesmessig eller på annen måte. http://thenarcissistinyourlife.com/secret-treacheries-of-covert-n Endret 14. november 2018 av Sibling Lenke til kommentar
Sibling Skrevet 24. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2018 Svar mottatt igår. Jeg anses ikke som part, heller ikke rettslig klageinteresse. Derfor ble klagen avvist. Kan påklages til sivilrettsfotvaltningen..God Jul. 1 Lenke til kommentar
Sibling Skrevet 6. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2019 Berømmer tidligere innlegg som sa at demente kan gjøre som de vil. Det viser seg å stemme.vergemål er en vits. Saken er advokatmat nå, ikke pga vergemål men pga amnen eiendom som fulgte med salget.ta gjerne kontakt om det er noe. Lenke til kommentar
Sibling Skrevet 6. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2019 Berømmer tidligere innlegg som sa at demente kan gjøre som de vil. Det viser seg å stemme.vergemål er en vits. Saken er advokatmat nå, ikke pga vergemål men pga amnen eiendom som fulgte med salget.ta gjerne kontakt om det er noe. Lenke til kommentar
Sibling Skrevet 2. april 2019 Forfatter Del Skrevet 2. april 2019 Hei, Fylkesmannen avviste klagen fordi jeg ikke hadde klageinteresse. Gammel takst, lav pris, dement mor osv er altså uinteressant for fylkesmannen eller vergemyndigheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå