MobilNerd Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Synes Onecall prisene var stive. Tror du gjør ett godt valg med P20pro eller S9 uansett hva du velger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Har faktisk ikke somla meg til å kjøpe noe ennå. OnePlus 6T falt bort da jeg så kvaliteten på videoopptak som var skrekkelig. Rart at de kan ha så dårlig kvalitet i 2018. Selv om annet ved telefonen sikkert er bra, så er det en dealbreaker for meg. Mate 20 Pro er uaktuell da jeg har masse Micro SD kort jeg vil fortsette å bruke. Og ettersom dette Nanogreiene de skal bruke sannsynligvis forsvinner av seg selv etter hvert. Batterimessig er vel P20 den beste av alternativene mine. Men jeg vil jo gjerne ha et bra videokamera også da. Kanskje jeg må vente å se hva som dukker opp etter jul. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Har du noe kilde til dårlig videokvalitet på Oneplus 6T? Er nøyaktig samme kamera som på 6ern og ser ikke at noen klager spesielt på det. Forøvrig bruker folk Pixel 3 sin kameraapp som skal ta mye bedre bilder enn orginal. Bruker Pixel 2 sin app på min Oneplus 5 og det løfter kvaliteten en del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Jeg så denne sammenligningen med iPhone XR Lenke til kommentar
bbios Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Kordan går det med valget? Sitter sjøl å lurer på Galaxy 9+ og oneplus 6T Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 (endret) Filmer ikke like bra som XR nei, så om det er veldig viktig og du takler IOS og 4000kr ekstra (128GB) så burde den være kandidat. @bbios Galaxy S9+ er en fantastisk telefon på alle måter untatt software. Her vinner Oneplus soleklart. Men noen liker Samsung også så annbefaler at du prøver litt. Selv takler jeg ikke Bixby, Samsung store s-note, knox og alt annet Samsung fyller telefonene med. Endret 6. november 2018 av Complexity Lenke til kommentar
bbios Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 @bbios Galaxy S9+ er en fantastisk telefon på alle måter untatt software. Her vinner Oneplus soleklart. Men noen liker Samsung også så annbefaler at du prøver litt. Selv takler jeg ikke Bixby, Samsung store s-note, knox og alt annet Samsung fyller telefonene med. Eneste erfaring i lengre periode med Android er Samsung (S3) Ik god erfaring, holdt ut i 3 mnd. ellers tukla litt med S4-5-6edge. Og nå vært litt innom S9, likte kameraet på den, men ik brukt nok til å se om æ liker resten ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Eneste erfaring i lengre periode med Android er Samsung (S3) Ik god erfaring, holdt ut i 3 mnd. ellers tukla litt med S4-5-6edge. Og nå vært litt innom S9, likte kameraet på den, men ik brukt nok til å se om æ liker resten Finnes bøttevis av videoer som sammenligner. Det er i grunn to veldig forsjellige telefoner. Er jo nesten dobbel pris på Note 9 også. Lenke til kommentar
bbios Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Ja forhold til S9+ kontra Oneplus Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 (endret) Ja forhold til S9+ kontra OneplusHaha, leste litt feil her ja.S9+ sin pris er en del nermere Oneplus 6T enn Note 9. Ville uansett valgt Oneplus. OxygenOS er herlig. Endret 6. november 2018 av Complexity Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Endte opp med å ta frem den gamle iPhone 7 som lå i skuffen. Resatte den, fikk tydeligvis vekk en app som sugde batteri, for nå funker den som bare det. Og batteritiden er fin som bare det. Kameraet er også bra synes jeg, så da dropper jeg nykjøp. Det er jo tross alt ikke noe nytt under mobilsolen siden iPhone 7 uansett dersom man ser bort fra tynnere rammer. Denne får holde et år eller to til tenker jeg. Faktisk kjempefonøyd med den slik den funker nå. Lenke til kommentar
bbios Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Endte opp med å ta frem den gamle iPhone 7 som lå i skuffen. Resatte den, fikk tydeligvis vekk en app som sugde batteri, for nå funker den som bare det. Og batteritiden er fin som bare det. Kameraet er også bra synes jeg, så da dropper jeg nykjøp. Det er jo tross alt ikke noe nytt under mobilsolen siden iPhone 7 uansett dersom man ser bort fra tynnere rammer. Denne får holde et år eller to til tenker jeg. Faktisk kjempefonøyd med den slik den funker nå. Ik dårlig valg igrunn , sparer masse Lenke til kommentar
bbios Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Haha, leste litt feil her ja. S9+ sin pris er en del nermere Oneplus 6T enn Note 9. Ville uansett valgt Oneplus. OxygenOS er herlig. Samsung egentlig bare hvis en verdsetter kameraet mer.. Nei får se om det blir oneplus denne gangen da Lenke til kommentar
edyrli Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Hvis du ikke absolutt må ha en av årets telefoner kan du se på LG V30. Den har et bra kamera, og har vel den beste lyden av alle telefoner i salg i dag. Siden den kom for et år siden har prisene blitt meget gode. https://www.tek.no/artikler/test-lg-v30/409067 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Hvis du ikke absolutt må ha en av årets telefoner kan du se på LG V30. Den har et bra kamera, og har vel den beste lyden av alle telefoner i salg i dag. Siden den kom for et år siden har prisene blitt meget gode. https://www.tek.no/artikler/test-lg-v30/409067 LG V30 har et bra kamera for foto, men det faller helt igjennom når det gjelder video dessverre. Uskarpt og hakkete er dessverre gjennomgående når det gjelder videoopptak på LG telefoner. Prøvde meg på G7 og det var nedtur. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Her er ett rimelig bra tilbud: https://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/HUAM10PGO/huawei-mate-10-pro-smarttelefon-mochabrun Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 (endret) Her er ett rimelig bra tilbud: https://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/HUAM10PGO/huawei-mate-10-pro-smarttelefon-mochabrunigjen, altfor dårlig på videoopptak. Bra på stort sett alt, men ikke på akkurat det. Endret 10. november 2018 av Slettet-BnKsB4Fg0P Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Når det kommer til video, så er vel iPhone jevnt over meget bra. Hvis du heller ikke har preferanser om hvilket OS du vil ha, så er det jo gode telefoner. Pris er en annen sak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Når det kommer til video, så er vel iPhone jevnt over meget bra. Hvis du heller ikke har preferanser om hvilket OS du vil ha, så er det jo gode telefoner. Pris er en annen sak.Endte opp med å ta frem en aldrende iPhone 7 fra skuffen. Til nå er jeg faktisk imponert over hvor bra den er. Tenk at en såpass gammel telefon skal være bedre enn stort sett alt annet jeg har prøvd. Og i tillegg lå den jo bare der og samlet støv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå